عطر جورجیو آرمانی کد مشکی

Giorgio Armani Black Code

عطر ” جورجیو آرمانی کد مشکی ” به عنوان یکی از بهترین عطر های برند خوش ساخت و محبوب ” Giorgio Armani ” در سال 2004 میلادی معرفی و وارد بازار عطر و ادکلن شد . با آنکه مدت زمان نسبتا زیادی از معرفی این عطر می گذرد ، اما همچنان به عنوان یکی از پرچمداران ” Armani ” شناخته می شود .

دسته: 429,000 تومان

موجود

اضافه به علاقه مندی ها

توضیحات

عطر جورجیو آرمانی کد مشکی

عطر جورجیو آرمانی کد مشکی ( Giorgio Armani Black Code )

عطر جورجیو آرمانی کد مشکی به عنوان یکی از بهترین عطر های برند خوش ساخت و محبوب ” Giorgio Armani ” در سال 2004 میلادی معرفی و وارد بازار عطر و ادکلن شد . با آنکه مدت زمان نسبتا زیادی از معرفی این عطر می گذرد ، اما همچنان به عنوان یکی از پرچمداران ” Armani ” شناخته می شود .

پیشنهاد ولتوس: هر آنچه باید از برند جورجیو آرمانی بدانید.

رایحه عطر

رایحه و طبع عطر جورجیو آرمانی کد مشکی، گرم و تند و تلخ است که مناسب افرادی می باشد که به خودشان بسیار اهمیت می دهند و می خواهند تا در میان دیگران متفاوت و خاص باشند . تند و تلخی عطر ، به مشام هر کسی که برسد ، شما را برای همیشه در ذهنش ثبت خواهد کرد .

نت های عطر ” جورجیو آرمانی کد مشکی ” :

نت های اولیه : لیمو | ترنج

نت های میانی : شکوفه زیتون | رازیانه | چوب گایاک

نت های پایانی : تنباکو | چرم| لوبیا تونکا

پیشنهاد ولتوس: مشاهده تمام ادکلن های برند جورجیو آرمانی

ویژگی عطر جورجیو آرمانی کد مشکی

طبع گرم عطر جورجیو آرمانی کد مشکی مردانه ، به شما اجازه استفاده در فصول سرد سال را می دهد . بطری این عطر را می توان شبیه به یک استوانه فرض کرد که تماما از رنگ مشکی استفاده شده و در عین سادگی ، جذابیت خاصی را از خود نشان می دهد . روی این بطری ، نام ” آرمانی کد ” با رنگ روشن حک شده است تا سیاهط مطلق را بشکند .

همانند دیگر محصولات این برند ، این عطر نیز شیشه بسیار زیبایی دارد که با رایحه آن متناسب است و ترکیب فوق العاده ای را به وجود آورده اند تا افتخاری برای برند ” Giorgio Armani ” باشند . در بخش میانی بطری ، تورفتگی اندکی وجود دارد که باعث می شود تا به خوبی در دست قرار بگیرد و کوچیترین ناراحتی ایجاد نکند . همه این ویژگی ها ، این عطر را به یکی از بهترین هدیه هایی که می توانید به دیگران بدهید ، تبدیل می کند .

مشاهده محبوب ترین ادکلن های برند جورجیو آرمانی:

تستر جورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو

تستر جورجیو آرمانی سی ناکر ادیشن

پرسش و پاسخ

امتیاز شما به این کالا (الزامی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.