عطر کرید وایکینگ زرد

Creed Viking

عطر ” کرید وایکینگ زرد ” در سال 2017 توسط برند مشهور و خوش ساخت ” Creed ” معرفی و روانه بازار شد تا بار دیگر این برند در دنیای عطر و ادکلن قدرت نمایی کند . با آنکه مدت کوتاهی از زمان عرضه آن می گذرد ، این عطر طرفداران زیادی دارد .

دسته: ,

ناموجود

اضافه به علاقه مندی ها

توضیحات

عطر کرید وایکینگ زرد

عطر کرید وایکینگ زرد ( Creed Viking For Men )

عطر کرید وایکینگ زرد در سال 2017 توسط برند مشهور و خوش ساخت ” Creed ” معرفی و روانه بازار شد تا بار دیگر این برند در دنیای عطر و ادکلن قدرت نمایی کند . با آنکه مدت کوتاهی از زمان عرضه آن می گذرد ، این عطر طرفداران زیادی دارد .

پیشنهاد ولتوس: هر آنچه که باید از برند کرید بدانید.

رایحه عطر

عطر کرید وایکینگ زرد، رایحه ترش و تلخ و خنکی دارد که می تواند ذهن هر کسی را به خود درگیر کند . وقتی رایحه عالی این عطر را به خود هدیه دهید ، برایتان سخت خواهد بود تا بتوانید مکان خلوتی پیدا کنید ؛ چرا که هیچکس از شما فاصله نخواهد گرفت .

نت های عطر ” کرید وایکینگ زرد ” :

نت های اولیه : لیمو ترش | فلفل صورتی | ترنج

نت های میانی : نعناع | رز | فلفل صورتی

نت های پایانی : اسطوخودوس | چوب صندل | نعناع هندی | خس خس

پیشنهاد ولتوس: مشاهده تمام ادکلن های برند کرید

ویژگی عطر

عطر کرید وایکینگ زرد، با طبع خنکی که دارد برای فصول گرم و ساعات گرم شبانه روز توصیه می شود . شیشه این عطر ، بسیار به شیشه دیگر عطرهای برند ” Creed ” شباهت دارد و می توان گفت از نظر ساختاری تفاوت زیادی با دیگر محصولات عطری این برند ندارد اما رنگی که برای شیشه این عطر به کار گرفته شده ، متفاوت است .

بخشی از بدنه این شیشه شفاف بوده به طوری که می توانید مایع عطر را مشاهده کنید اما بخش زیادی از شیشه طعر را رنگ زرد تشکل می دهد که نام و نماد ” Viking ” بر روی آن ثبت شده است . درپوش این عطر ، زیبایی شیشه آن را تکمیل می سازد و همه آن ها در کنار یکدیگر ، تناسب بسیار خوبی را به وجود آورده اند . ” کرید وایکینگ ” ، انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه نیز خواهد بود چرا که شیشه زیبا و رایحه خوب آن ، قطعا باعث خوشحالی عزیزانتان خواهد شد .

مشاهده محبوب ترین ادکلن های کرید:

ادکلن کرید گرین آیریش توید

تستر کرید اونتوس

پرسش و پاسخ

امتیاز شما به این کالا (الزامی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.