تستر جورجیو آرمانی اس آی اینتنس

Giorgio Armani Si Intense tester

عطر ” جورجیو آرمانی اس آی اینتنس ” در سال 2014 میلادی توسط برند ” Giorgio Armani ” معرفی و وارد دنیای عطر و ادکلن شد . این عطر همانند دیگر عطرهای ” si ” برند جورجیو آرمانی ، توانسته به خوبی در میان بهترین عطرهای این برند جای گیرد .

دسته: ,

ناموجود

اضافه به علاقه مندی ها

توضیحات

تستر جورجیو آرمانی اس آی اینتنس

تستر جورجیو آرمانی اس آی اینتنس ( Giorgio Armani Si Intense )

تستر جورجیو آرمانی اس آی اینتنس در سال 2014 میلادی توسط برند ” Giorgio Armani ” معرفی و وارد دنیای عطر و ادکلن شد . این عطر همانند دیگر عطرهای ” si ” برند جورجیو آرمانی ، توانسته به خوبی در میان بهترین عطرهای این برند جای گیرد .

پیشنهاد ولتوس: هر آنچه باید از برند جورجیو آرمانی بدانید.

رایحه عطر

تستر جورجیو آرمانی اس آی اینتنس ، رایحه گرم و شیرینی دارد که برای بانوان جذاب مناسب می باشد تا در همه جا بهترین باشند . رایحه این عطر هوش را از سر اطرافیانتان خواهد برد و آن ها را مجبور می کند تا به دنبال منشا بوی خوش این عطر باشند تا درنهایت به بانوی شجاع و جذابی چون شما برسند .

نت های تستر ” جورجیو آرمانی اس آی اینتنس ” :

نت های اولیه : برگ مو | انگور سیاه | ماندارین | ترنج | مانگا

نت های میانی : گل رز | بهار نارنج | درمنه | اسمنتوس

نت های پایانی : نت های چوبی وانیل | نعناع هندی

پیشنهاد ولتوس: مشاهده تمام ادکلن های برند جورجیو آرمانی

ویژگی تستر جورجیو آرمانی اس آی اینتنس

تستر جورجیو آرمانی اس آی اینتنس ، به دلیل طبع گرمی که دارد ، مناسب فصول سرد سال و ساعات سرد شبانه روز توصیه می شود . این عطر نیز شکل و شمایلی مشابه دیگر عطرهای ” Si ” دارد . در حالیکه سعی شده تا شیشه این عطر ساده باشد ، اما کاملا زیبا طراحی شده است . شاید در نگاه اول فکر کنید که رنگ شیشه این عطر سیاه است اما باید بدانید که رنگ شیشه کاملا شفاف بوده و مایع درون آن به رنگ سیاه است .

ثبت شدن نام ” Si ” به رنگ طلایی روی شیشه عطر ، غرور مایع سیاه رنگ عطر را شکسته و از این طریق ارتباط خوبی با درپوش آن برقرار کرده است . نوار طلایی رنگی که گردن بطری را هدف گرفته ، رابطه خود با نام ” Si ” ثبت شده بر روی شیشه عطر را بروز می دهد . زیبایی شیشه عطر و رایحه فوق العاده آن ، مکمل یکدیگر هستند تا ” Si Intense “یک هدیه عالی برای کسانی که دوستشان دارید ، به نظر برسد .

مشاهده محبوب ترین ادکلن های برند جورجیو آرمانی:

تستر جورجیو آرمانی امپریو آرمانی استرانگر ویت یو

تستر جورجیو آرمانی سی ناکر ادیشن

ادکلن آرمانی کد کولونیا

توضیحات تکمیلی

ماندگاری

5-12 ساعت

حجم

100 میل

فصل مناسب

فصول سرد

جنسیت

زنانه

طبع

گرم

گروه بویایی

میوه ای

پرسش و پاسخ

امتیاز شما به این کالا (الزامی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.