عطر آمواج سفید مردانه

Amouage Honour

عطر ” آمواج سفید ” در سال 2012 میلادی توسط برند محبوب و مشهور ” Amouage ” به بازار عطر و ادکلن دنیا ، معرفی شد . همانند دیگر عطر های برند آمواج ، این عطر نیز توانست در میان طرفداران خوش بدرخشد و تجربه خوبی را برای آنها به وجود آورد .

دسته: ,

ناموجود

اضافه به علاقه مندی ها

توضیحات

عطر آمواج سفید مردانه

عطر آمواج سفید مردانه ( Amouage Honour For Men )

عطر آمواج سفید مردانه در سال 2012 میلادی توسط برند محبوب و مشهور ” Amouage ” به بازار عطر و ادکلن دنیا ، معرفی شد . همانند دیگر عطر های برند آمواج ، این عطر نیز توانست در میان طرفداران خوش بدرخشد و تجربه خوبی را برای آنها به وجود آورد . این عطر ، از روی داستان خانم butterfly که با مردی ازدواج کرد و 3 سال متوالی برای برگشتن او صبر کرد ولی در آخرین اجرای اپرا خودکشی کرد ، الهام گرفته است .

رایحه عطر

عطر آمواج سفید مردانه، رایحه تند و تلخی دارد که باعث می شود تا شما را به یک جنتلمن خاص تبدیل کند . تلخی عطر ، مشام هر کسی را که نوازش کند ، خاطره ای را همراه با خود به جا خواهد گذاشت .

نت های عطر ” آمواج سفید ” :

نت های اولیه : فلفل سیاه | فلفل صورتی

نت های میانی : رزین | جوز هندی | گل شمعدانی

نت های پایانی : مشک | خس خس | سدر | بخور خوشبو | نعناع هندی | لوبیا تونکا

پیشنهاد ولتوس: مشاهده تمام ادکلن های برند آمواج

ویژگی عطر

عطر آمواج سفید مردانه، یک عطر مردانه است که برای فصول سرد سال و ساعات سرد شبانه روز توصیه می شود . بطری این عطر ، ساده و با رنگ سفید طراحی شده است و سعی شده تا با شکل هندسی مناسب ، خوش دستی را به ویژگی های آن اضافه کنند . لوگوی ” Amouage ” با رنگ طلایی ، سفیدی را در هم شکسته و مانع از خودنمایی کامل رنگ سفید می شود . در زیر لوگو ، نام برند ” Amouage ” با رنگ طلایی به زیبایی نوشته شده است .

درپوش عطر نیز با رنگ طلایی تلاش کرده تا اتحاد خودش را با لوگو و نام برند آشکار سازد تا بر سفیدی که در این نمایش تنهاست ، غلبه کنند . ساختار ظاهری بطری ، کاملا مردانه و مدرن و جذاب است . اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای عزیزانتان هستید ، ” آمواج سفید ” قطعا به دلیل رایحه خوب و ظاهر بسیار جذاب ، انتخاب خوب و به یاد ماندنی خواهد بود .

مشاهده پرفروش ترین ادکلن های برند آمواج:

تستر آمواج اینترلود زنانه

ادکلن آمواج اپیک زنانه

 

پرسش و پاسخ

امتیاز شما به این کالا (الزامی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.