تستر تام فورد اومبره لدر

Tom Ford Ombre Leather Tester

عطر ” تام فورد اومبره لدر ” ، در سال 2018 میلادی توسط برند محبوب و خوش ساخت ” TOM FORD ” که در زمینه های مختلفی فعالیت می کند ، معرفی و وارد بازار عطر و ادکلن شد . این برند یکی از بهترین تولیدکنندگان در حوزه مد و لباس و عطر و ادکلن است .

دسته: , ,

ناموجود

اضافه به علاقه مندی ها

توضیحات

تستر تام فورد اومبره لدر

تستر تام فورد اومبره لدر ( Tom Ford Ombre Leather )

تستر تام فورد اومبره لدر ، در سال 2018 میلادی توسط برند محبوب و خوش ساخت ” TOM FORD ” که در زمینه های مختلفی فعالیت می کند ، معرفی و وارد بازار عطر و ادکلن شد . این برند یکی از بهترین تولیدکنندگان در حوزه مد و لباس و عطر و ادکلن است .

پیشنهاد ولتوس: هر آنچه باید از برند تام فورد بدانید.

رایحه عطر

تستر تام فورد اومبره لدر، رایحه گرم و تلخی دارد که قدرت جذب آن را بالا می برد و پس از استفاده از آن ، تمام نگاه ها به سوی شما خواهد بود . رایحه این عطر ، حواس دیگران را بر روی شما متمرکز می کند و اجازه فکر به کسی جز شما را به آن ها نخواهد داد .

نت های تستر ” تام فورد اومبره لدر ” :

نت های اولیه : هل

نت های میانی : چرم | گل یاس

نت های پایانی : کهربا | خس خس | نعناع هندی

پیشنهاد ولتوس: مشاهده تمام ادکلن های برند تام فورد

ویژگی عطر

یکی از ویژگی های مهمی که وجود دارد ، عدم محدودیت جنسیتی آن است . یکی دیگر از ویژگی های مهم ” تام فورد اومبره لدر ” ، عدم وجود محدودیت فصلی است ؛ به طوریکه می توانید در تمام فصول سال و تمام ساعات شبانه روز از آن استفاده کنید .

بطری عطر تستر تام فورد اومبره لدر، با رنگ مشکی بی نظیری طراحی شده است و برای آنکه زیبایی آن وسیع تر شود ، شکل هندسی استوانه ای مانندی برای آن در نظر گرفته شده است . در قمست انتهایی بطری ، کادری برای پوشش نام ” TOM FORD ” و ” Ombre Leather ” که با رنگ سفید ثبت شده اند ، وجود دارد . بطری این عطر جزییات زیادی ندارد و کاملا سعی شده تا ساده طراحی شود اما همین سادگی به گونه ای کار شده که خاش و مدرن بودن از آن منعکس می شود .

درپوش عطر که با رنگ مشکی خود را در برابر بدنه بطری کوچک کرده است ، شکل ظاهری بطری عطر را از یکنواختی خارج می سازد . تستر تام فورد اومبره لدر، با تمام ویژگی هایی که ذکر کردیم و همچنین رایحه خوبی که دارد ، به عنوان هدیه نیز بسیار مناسب خواهد بود و شما را برای همیشه در ذهن شخص مورد نظرتان ، ماندگار می کند .

مشاهده جدیدترین ادکلن های برند تام فورد:

تستر ادکلن تام فورد کاستا آزارا

تستر تام فورد بلک ارکید

توضیحات تکمیلی

ماندگاری

5-12 ساعت

حجم

100 میل

فصل مناسب

تمام فصول

جنسیت

زنانه و مردانه

طبع

تلخ, گرم

گروه بویایی

چرمی

پرسش و پاسخ

امتیاز شما به این کالا (الزامی)

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.