بهترین عطرهای مردانه در سال ۲۰۲۰

سال ۲۰۲۰ با تمام هیاهوی خود از راه رسیده و آقایان جوان و دوستدار مد و فشن به دنبال جدیدترینها و بهترین‌ها هستند. در این مقاله عطرهایی که در سال ۲۰۱۹ جز پرفروش و پرطرفدارترینها بودند را به شما معرفی می‌کنیم که پیشبینی می‌کنیم در سال ۲۰۲۰ نیز از استقبال خوبی برخوردار شوند.در اینجا ما نام هریک از عطرها را آورده و به طور خلاصه شرحی از ویژگی‌های هریک از آنها را برایتان نوشته‌ایم تا با آگاهی بیشتر، عطر مناسب با شخصیت، استایل و علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

بهترین عطرهای مردانه در سال ۲۰۲۰
عمومی 1 فروردین 1399

سال ۲۰۲۰ با تمام هیاهوی خود از راه رسیده و آقایان جوان و دوستدار مد و فشن به دنبال جدیدترینها و بهترین‌ها هستند. در این مقاله عطرهای مردانه ای که در سال ۲۰۱۹ جز پرفروش و پرطرفدارترینها بودند را به شما معرفی می‌کنیم که پیشبینی می‌کنیم در سال ۲۰۲۰ نیز از استقبال خوبی برخوردار شوند.

بهترین عطرهای مردانه در سال ۲۰۲۰

در اینجا ما نام هریک از عطرهای مردانه را آورده و به طور خلاصه شرحی از ویژگی‌های هریک از آنها را برایتان نوشته‌ایم تا با آگاهی بیشتر، عطر مناسب با شخصیت، استایل و علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

 

۱) عطر کرید رویال واتر Royal Water Creed

اولین عطر مردانه مورد بررسی ما یعنی عطر کرید رویال واتر در سال ۱۹۹۷، توسط ٰالیویر کرید سیکس جنریشن ساخته شد. گروه بویایی آن مرکباتی معطر است چون درنتهای آن مرکباتی خوشبو به کار رفته است. رایحه‌ی اولیه آن نعناع و مرکبات، در رایحه میانی ریحان و دانه‌ی سرو کوهی دارد و نت پایه‌ی آن نیز مشک و کهربا است. این عطر فوق‌آلعاده‌ی فرانسوی را به دلیل رایحه‌ی خنکش بهتر از در فصول گرم مصرف بفرمایید.

 

۲) عطر کرید اونتوس Creed Aventus

برند فرانسوی کرید همیشه جز محبوب ترینها بوده و هست پس تعجبی ندار محصولاتش در بین برترین‌ها قرار بگیرند. کرید اونتوس مردانه را دوعطار مشهور این برند یعنی الیویر و اروین کرید ساخته‌اند. گروه بویایی این عطر میوه‌های مدیترانه ای است و در نت اولیه‌ی آن ترنج , آناناس , انگور فرنگی سیاه , سیب به کار رفته است. در نت میانی رز , یاس , چوب درخت قان , نعناع هندی وجود دارد و نت پایه شامل وانیل , خزه درخت بلوط , عنبر , مشک می‌شود. این عطر هیجان‌انگیز در فصول گرم ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی خواهد داشت. چراکه طبع آن بدلیل مواد تشکیل دهنده‌اش خنک و تند است.

 

۳) عطر ورساچه اروس مردانه Versace Eros

عطر ورساچه اروس از برند ایتالیایی ورساچه در سال ۲۰۱۲ توسط اورلین گیشارد ساخته شد. این عطر طبعی ملایم و شیرین داشته و در گروه بویایی شرقی سرخس گونها قرار می‌گیرد. رایحه‌ی اولیه‌ی این عطر را پرتقال، پتی دانه و لیمو تشکیل می‌دهند و در

نت میانی ترکیبی از دانه‌ی تونکا، گل شمعدانی و عنبر به مشام می‌رسد. رایحه‌پایه نیز شامل غلات هندی، گلسنگ، سدر و وانیل است. این عطر گرم مناسب فصول سرد خواهد بود.

 

 

۴) عطر مردانه سی اچ پرایو CH Men Prive:

این عطر که ساخته‌ی برند آمریکایی کارولینا هررا است، در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد. سی اچ پرایو با طبعی گرم و تلخ در گروه بویایی چرمی قرار می‌گیرد. ساختار این عطر براساس نتهای شامل نت اول با رایحه‌ی مرکباتی گریپ فروت , دارابی و نت میانی آن با رایحه‌های اسطوخودوس , هل , سالویا , آویشن و نت پایه با رایحه‌ی دانه تونکا , روایح چوبی , لوبان , چرم است. سی اچ پرایو را بدلیل طبع گرمش بهتر است که در روزهای سرد سال مصرف کنید.

 

۵) عطر آکوا دی جیو پرفومو Acqua Di Gio Profumo

این عطر مردانه ایتالیایی از عطرهای مردانه برند مشهور جورجیو آرمانی در سال ۲۰۱۵ و توسط عطاری به نام آلبرتو موریلاس ساخته شد. آکوا دی جیو پرفومو، طبعی خنک دارد و در گروه بویایی معطر آبزی قرار می‌گیرد. نتهای سازنده‌ی این عطر شامل مواد زیر می‌شوند:

نت نخستین:ترنج به همراه آب دریا، نت میانی: شمعدانی , رزماری , سالویا و نت پایه‌ی آن روایح دودی , نعناع هندی است. این عطر خوشبو را در فصول گرم مصرف نمایید.

 

۶) عطر دیزل بد Diesel Bad

عطر مردانه دیزل بد از برند ایتالیایی دیزل در سال ۲۰۱۶ توسط دو عطار به نامهای کارلوس بنایم و آن فلیپو ساخته شد. طبع این عطر معتدل بوده و در رایحه‌ی چوبی معطر قرار می‌گیرد. نت اول دیزل بد شامل ترنج , اسطوخودوس , هل بوده و در نت میانی آن خاویار به کار رفته است. همچنین نت پایه را نیز روایح چوبی , تنباکو , ریشه زنبق تشکیل می‌دهند.

 

اشتراک گذاری این مطلب