بهترین عطرهای زنانه در سال ۲۰۲۰

خانمهای شیک‌پوش و با سلیقه و دوستدار مد روز هرساله فهرست جدیدترین محصولات عرصه‌ی فشن را پیگیری می‌کنند. یکی از محصولاتی که جذابیت زیادی برای بانوان دارد، عطرها هستند.هر ساله بزرگترین برندها، عطرهای خود را به بازار عرضه کرده و مشتریانشان را هیجان زده می‌کنند.در این مقاله ما بهترین عطرهای زنانه‌ای را که در سال ۲۰۲۰ جز محبوب‌ترینها بوده‌اند به ما معرفی کرده و خلاصه‌ای از ویژگی‌های هرکدام را ذکر می‌کنیم تا با خیال آسوده، عطر مناسب خود را انتخاب کنید.

بهترین عطرهای زنانه در سال ۲۰۲۰
عمومی 16 فروردین 1399

خانمهای شیک‌پوش و با سلیقه و دوستدار مد روز هرساله فهرست جدیدترین محصولات عرصه‌ی فشن را پیگیری می‌کنند. یکی از محصولاتی که جذابیت زیادی برای بانوان دارد، عطرها هستند. هر ساله بزرگترین برندها، عطرهای خود را به بازار عرضه کرده و مشتریانشان را هیجان زده می‌کنند. در این مقاله ما بهترین عطرهای زنانه‌ای را که در سال ۲۰۲۰ جز محبوب‌ترینها بوده‌اند به ما معرفی کرده و خلاصه‌ای از ویژگی‌های هرکدام را ذکر می‌کنیم تا با خیال آسوده، عطر مناسب خود را انتخاب کنید. پس با ما و عطرهای زنانه در سال ۲۰۲۰ همراه باشید.

۱) ادوپرفیوم شنل Coco Mademoiselle

عطر شنل کوکو مادمازل در سال ۲۰۰۱ توسط عطاری به نام ژاک پولجه ساخته شد. طبع این عطر ملایم و شیرین بوده و در گروه بویایی گلهای مدیترانه‌ای قرار دارد.

در نت اولیه‌ی آن میوه‌ها و مرکباتی مثل پرتقال، ماندارین ، شکوفه پرتقال و ترنج به کار رفته است. نت میانی آن را رایحه‌ی گلهای میموس ، گل یاس ، گل رز و یالانگ یالانگ تشکیل می‌دهند و نت پایه شامل لوبیا تونکا، نعناع هندی ، اپوپوناکس ، وانیل ، خس خس و مشک می‌باشد. این عطر بی‌نظیر برای استفاده در چهار فصل سال مناسب است.

۲) ادو پرفیوم لانکوم La Vie Est Belle

ادو پرفیوم لانکوم در سال ۲۰۱۲ و به دست دومنیک روپین , آن فلیپو طراحی و به بازار عرضه شد.

این عطر طبعی گرم و شیرین داشته و برای روزهای سرد سال مناسب است.

رایحه‌ی اولیه آن میوه‌ای بوده و شامل پرتقال ، ترنج ، برگ و جوانه انگور فرنگی ، گلابی و فلفل صورتی می‌باشد. نت میانی را گلهای زنبق ، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، گل مریم و یاس می‌سازند. و در آخر رایحه‌ی فندق و خامه بر شیرینی آن می‌افزایند. شما میتوانید از این پرفیوم به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه در سال ۲۰۲۰ استفاده کنید.

۳) ادو تویلت ورساچه Bright Crystal

برند ورساچه این عطر را در سال ۲۰۰۶ با نام عطارآن آلبرتو موریلاز به بازار معرفی کرد. رایحه‌ی ملایم و شیرین آن ماندگاری خوبی داشته و برای فصلهای گرم مناسب است.

ساختمان نتهای شامل زیر است:

نت اولیه: انار و گریپ فرود و نت میانی: گل صد تومانی، ماگنولیا و نیلوفر آبی و نت پایه: مشک و کهربا و چوب ماهون.

 

۴) ادو تویلت زنانه شنل Chance Eau Tendre

ژاک پولجه یکی دیگر از شاهکارهای خود را با نام چنس اوتندر در سال ۲۰۱۰ به نمایش گذاشت و پس از گذشت ده سال کماکان این عطر در مجموعه‌ی پرطرفدارترین‌ها قرار دارد.

طبع ملایم و شیرین این عطر را در رایحه‌های اولیه گریپ فروت و به می‌سازند. سپس در نت دوم گلهای یاس و سنبل خودنمایی می‌کنند.

و پس از آن کهربا، مشک و گل زنبق وسدر به این مجموعه اضافه شده و رایحه‌ی دلنشینی را در کنار هم می‌سازند.

 

۵) ادو پرفیوم ایو سن لورن Black Opium

ایو سن لورن این برند جذاب فرانسوی در سال ۲۰۱۴، این محصول خود را که چهار عطار مشهور با نامهای الیور کرسپ، هونورین بلانک، مری سالمگنه و ناتالی لارسن طراحی کرده بودند، به بازار عرضه کرد.

بلک اپیوم بر خلاف سایر هم رده‌های خود، طبعی گرم و تند دارد و برای بانوانی که دوستدار هیجان و انرژی هستند، بسیار مناسب است.

رایحه‌ی ابتدایی آن گلابی، فلفل صورتی و شکوفه درخت پرتقال هستند و رایحه‌ی میانی آن قهوه و گل یاس است. در انتها سدر، نعناع هندی و وانیل این روایح را زینت می‌بخشند.

 

۶) ادو پرفیوم لالیک Le Parfum

لالیک ساخته‌ی دستان دومینیک روپین در سال ۲۰۰۵ به جمع عطرهای پرطرفدار اضافه شد. این عطر طبعی گرم و تند داشته و به همین جهت برای روزهای سرد سال بسیار مناسب است.

نتهای این ادو پرفیوم عبارت‌اند از:

نت اول: ترنج، فلفل قرمز شیرین و برگبوی غرب هند و نت دوم: گل آفتاب گردان، یاس و بادام و نت پایه : وانیل ، دانه تونکا، چوب صندل سفید و نعناع هندی

 

اشتراک گذاری این مطلب