عطرهای مناسب برای آقایان جوان و شیک

برای آقایان جوان ، شیک و دوستدار مد امروزی حس سرزندگی، اعتماد به نفس و جذابیت بسیار مهم می‌باشد. همانطور که کفش و لباس در نمایش آراستگی ظاهر شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود، عطر نیز باید با سبک و نوع پوشش و ظاهر شما هماهگی داشته باشد.برای انتخاب یک عطر مناسب، آقایان به گزینه‌های مخصوصی فکر می‌کنند. به طور مثال آیا این عطر رایحه‌ی مورد نظر من را دارد؟ آیا بویی دارد که اطرافیان مخصوصا اشخاص موردنظرم را به خود جلب کند؟

عطرهای مناسب برای آقایان جوان و شیک
عمومی 24 آذر 1398

عطر برای آقایان شیک

برای آقایان جوان ، شیک و دوستدار مد امروزی حس سرزندگی، اعتماد به نفس و جذابیت بسیار مهم می‌باشد. همانطور که کفش و لباس در نمایش آراستگی ظاهر شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود، عطر نیز باید با سبک و نوع پوشش و ظاهر شما هماهگی داشته باشد.

برای انتخاب یک عطر مناسب، آقایان به گزینه‌های مخصوصی فکر می‌کنند. به طور مثال آیا این عطر رایحه‌ی مورد نظر من را دارد؟ آیا بویی دارد که اطرافیان مخصوصا اشخاص موردنظرم را به خود جلب کند؟

عطرهای مناسب برای آقایان جوان و شیک

در میان شرکتها و برندهایی که در زمینه‌ی طراحی و ساخت عطر و ادکلن فعالیت می‌کنند، برای شما چند نمونه از بهترینها را معرفی می‌کنیم تا به شما در انتخاب عطر مناسب و با کیفیت در کنار ویژگی‌هایی که خودتان در نظر دارید، کمک کند.

 

کارولینا هررا برای آقایان شیک

برای آقایان علاقه‌مند به رایحه‌های اسپرت و آمریکایی عطرهای این برند با نامهای عطر 212 وی آی پی مردانه، 212 سک سی مردانه، 212 وی آی پی وایلد پارتی مردانه و 212 مردانه آکوا انتخاب بسیار خوبی است.

 

کرید:

این برند که عطرهای خوشبویی برای آقایان تولید می‌کند، در لیست خود عطر کرید اونتوس مردانه، گرین ایریش توید و وایکینگ را دارد که جز پرطرفدارترینها هستند.

 

پاکو رابان:

برند پاکورابان، برندی بسیار معتبر در زمینه عطر و ادکلنهای مردانه است. از میان عطرهای محبوب این کمپانی می‌توان به عطر پاکو رابان پیور ایکس اس، پاکو رابان اینویکتوس آکوا و وان میلیون اشاره کرد.

 

دانهیل:

عطرهای این برند در میان تمام قشرهای جامعه طرفدار دارد. دانهیل دیزایر و دانهیل دیزایر بلو جز عطرهای خوب این شرکت هستند.

دیور برای شیک پوشان:

برند دیور که از سری برندهای لاکچری و سلطنتی است. برای طرفداران سبک کلاسیک بسیار جذاب است. این برند فرانسوی در مجموعه‌ی خود عطر دیور فارنهایت کولون و دیور ساواج را داراست که از جمله عطرهای خوب مردانه هستند.

 

جوپ:

این برند آلمانی از شرکتهای قدیمی در زمینه‌ی تولیدات عطر می‌باشد. و عطر جوپ هوم جز عطرهای قدیمی و محبوب این برند است.

 

 

 

اشتراک گذاری این مطلب