هر آنچه که باید از برند باربری بدانید.

هر آنچه که باید از برند باربری بدانید.
عمومی 23 آذر 1398

چکیده ای از زندگی موسس باربری

توماس باربری، کار آفرین و طراح مد برتانیایی الاصل بود که در 28 آگوست 1835 در انگلستان در شهر بروکهام گرین متولد شد و در همان شهر تحصیلات خود ار به پایان رساند وی در سال 1856 درست زمانی که فقط 21 سال سن داشت، تصمیم گرفت تا شرکت باربری در شهر خود، که فقط 4500 نفر جمعیت داشت، را تاسیس کند. وی در سن 90 سالگی در شهر همپس شایر در سال 1926 در گذشت.

باربری

تاریخچه ی شرکت

باربری یکی از برترین شرکت های کالای لوکس و خانه ی مد بریتانیایی است که در زمینه ی طراحی و تولید پوشاک ، لوازم آرایشی ، عینک های آفتابی و عطر و ترکیبات معطر فعالیت دارد.

این شرکت در سال 1856 توسط توماس باربری و در شهر باسینگ توک تاسیس شد و کار خود را با تولید پوشاک با کیفیت برای ارتش انگلستان آغاز کرد.در طول جنگ جهانی اول ، باربری کت های معروف Trench coat را برای افسران ارتش انگستان طراحی کرد.

در سال 1911، شرکت باربری، لباس های اموندسن ، نخستین شخصی را که به قطب جنوب رسید را طراحی کرد همچنین توماس پارچه گاباردین را در سال 1880 ابدا کرد که علاوه بر محافظت در برابر باران و مقاوم بودنش ، مانع تنفس پوست بدن نمی شود و این کار باعث به شهرت رسیدن او شد که منجر به علاقه مند شدن خاندان سلطنتی انگلیس و ارتش آن به این برند گردید.

فرماندهان و سربازان ارتش برتانیا در جنگ جهانی اول از تولیدات این برند که لباس های ضد آب آن بود را به تن می کردند. لازم به ذکر است که یکی از دلایل مهم معروفیت این برند ، طراحی های چهارخانه ی آن و همچنین به خاطر لوگوی زیبای آن که شوالیه ای سوار بر اسب است ، می باشد.

برای اطلاعات بیشتر مقاله‌ی انواع رایحه در عطرها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اشتراک گذاری این مطلب