هر آنچه که باید از برند بولگاری بدانید

سوتیریوس بولگاریس، بنیانگذار این برند محبوب، در سال 1932 درگذشت و تمام میراث اش به پسرانش رسید. جورجیو بولگاری نیز مانند پدرش در خلق ایده و سبک های طراحی بسیار موفق بود و از سوی مجلات مختلف مورد تحسین قرار می گرفت.سال ها گذشت و روند جهانی شدن برند بولگاری سرعت بیشتری به خود گرفت طوری که در یک بازه 9 ساله شعبه های زیادی برای فروش محصولات بولگاری در شهرهای مهمی همچون نیویورک، ژنو و پاریس ایجاد شد.

هر آنچه که باید از برند بولگاری بدانید
عمومی 15 آذر 1398

چکیده ای از زندگی موسس بولگاری

سوتیریوس بولگاریس، اهل کشور یونان می باشد و به گفته ی برخی در سال 1875 در یک منطقه کوهستانی به دنیا آمد.

هنر نقره سازی برای خانواده بولگاریس، یک هنر خانوادگی به حساب می آمد و سوتیریوس نیز این کار را به خوبی از پدرش آموخته بود.

اما سوتیریوس بولگاریس دید بازتری به جواهرات داشت و به دنبال درآمد بیشتری نیز بود.

همین خواسته او باعث شده که یونان را به مقصد ایتالیا ترک کند.

او پس از گشت و گذار در شهر های ایتالیا و بررسی فرهنگ مردم این کشور تصمیم می گیرد تا در ایتالیا به همراه پسرانش یک فروشگاه برای فروش جواهرات راه اندازی کند. این نقطه ی شروعی برای جهانی شدن این برند شد. که همچنین سفر های اروپایی این مرد یونانی در اروپا باعث شد شد که مردم جهان بیش از پیش با محصولات بولگاری آشنا شوند.

موسس برند بولگاری در سال 1932 در گذشت.

 

تاریخچه ی شرکت

سوتیریوس بولگاریس، بنیانگذار این برند محبوب، در سال 1932 درگذشت و تمام میراث اش به پسرانش رسید. جورجیو بولگاری نیز مانند پدرش در خلق ایده و سبک های طراحی بسیار موفق بود و از سوی مجلات مختلف مورد تحسین قرار می گرفت.

سال ها گذشت و روند جهانی شدن برند بولگاری سرعت بیشتری به خود گرفت طوری که در یک بازه 9 ساله شعبه های زیادی برای فروش محصولات بولگاری در شهرهای مهمی همچون نیویورک، ژنو و پاریس ایجاد شد.

تولد عطر در این کمپانی در سال 1992 اتفاق افتاد. اولین عطر با نامBVLGARI Eau Parfumee au The Vert توسط Jean Claude Ellena طراحی شد در همان سال وارد لیست محصولات بولگاری شد.

از دیگر محصولات این شرکت می توان به Jasmin Noir و اسپلندیدا مگنولیا سنشوال اشاره کرد. بولگاری در سال 2011 از این عطر رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این مطلب