هر آنچه که باید از برند کلوین کلین بدانید.

هر آنچه که باید از برند کلوین کلین بدانید.
عمومی 16 آذر 1398

چکیده ای از زندگی موسس کلوین کلین

کلوین ریچارد کلین، موسس کمپانی و برند کلوین کلین است، وی در تاریخ 12 ماه نوامبر 1942 در آمریکا متولد شد. او در ابتدا برای تحصیل در مدرسه عالی هنر و طراحی مد نیویورک، ثبت نام کرد. اما هیچگاه از این مدرسه فارغ التحصیل نشد ولی در سال 2003 موفق به کسب دکترای افتخاری شد.

کلوین کلین کارآموزی خود را در زمینه تولید و طراحی لباس در سال 1962 در کارگاهی که خط تولید قدیمی کت و شلوار بود، آغاز نمود. بدین ترتیب 5 سال بعد را نیز صرف کار طراحی مد و مدل لباس دخترانه و دیگر طراحی‌ها در مغازه‌های نیویورک کرد. وی سرانجام اولین شرکت رسمی خود را در سال 1968 تاسیس کرد.

 

کلوین کلین

تاریخچه ی شرکت

کلوین کلین در سال 1968 شرکت خود را رسما تاسیس کرد. کلین به وسیله نمایش و معرفی کارهای خود در گلچین مد صحنه نیویورک، در اولین نمایش خود به رسمیت شناخته شد که مهمترین دلیل آن استعداد خود او بوده است.

یکی دیگر از موفقیت های کلوین کلین، راه اندازی اولین خط تولید شلوار جین است. این برند به دلیل ساده گرایی و سبک های کلاسیک خود در طراحی هایش معروف است.

در سال 1997 مجموعه ای از جواهرات و ساعت را از برند خود معرفی و عرضه نمود.

برند کلوین کلوین در دهه 80 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید عطر آغاز کرد. Obsession از اولین عطر های ارائه شده توسط این کمپانی می باشد که در دو رایحه زنانه و مردانه در سال های 1985 و 1986 عرضه شد.

 

همچنین عطر CK One که عطری هم زنانه و هم مردانه است در سال 1994 ارائه شد که از عطر های رایج و محبوب در سال های تولیدش تا به امروز بوده.

از دیگر عطرهای محبوب این برند سی کی ایفوریا زنانه و مردانه را هم می‌توان نام برد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مطلب