هرآنچه که باید از کارولینا هررا بدانید.

هرآنچه که باید از کارولینا هررا بدانید.
عمومی 15 آذر 1398

چکیده‌ای از زندگی موسس کارولینا هررا

کارولینا هررا بانویی آمریکایی است که در سال 1939 در ونزوئلا متولد شد. کارولینا طراحی مد و فشن را به سبک خاص خود انجام می‌دهد و در این سالها به عنوان یک طراح خانم در عرصه‌ی مد به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است. او برند شخصی خود را در سن 41 سالگی و بانام کارولینا هررا در سال 1980 به ثبت رسانید. او که 80 ساله می‌باشد، دارای 4 فرزند به نامهای Carolina Adriana Herrera, Patricia Cristina Herrera, Mercedes Behrens, Ana Luisa Behrens است. کارولینا دو بار ازدواج کرده که هم اکنون با همسر دوم خود Reinaldo Herrera Guevara زندگی می‌کند.

کارولینا هررا

تاریخچه‌ی شرکت

خانه‌ی مد کارولینا هررا در سال 1980 تاسیس شد. این شرکت محصولاتی از قبیل: پوشاک، مد و فشن، عطر، لوازم جانبی و کالاهای خانگی را طراحی کرده و به فروش می‌گذارد.

این کمپانی خط تولید عطرهای خود را در سال 1988 با نام Carolina Herrera by Carolina Herrera به را انداخت و در جهان طرفداران و مشتاقان بسیار زیادی پیدا کرد.

در میان عطرهای محبوب این شرکت، Good Girl برای خانمها از پرطرفدارترینهاست. همچنین Flore, 212, CH, Chic ,Blond Jasmine, Gold Hncense نیز در میان خانمها و آقایان شهرت و محبوبیت دارند.

از دیگر عطرهایی که در کشور ما نیز محبوب هستند می‌توان به عطر 212 وی آی پی مردانه ، 212 سک سی زنانه ، 212 سک سی مردانه ، 212 وی آی پی زنانه ، 212 وی آی پی وایلد پارتی مردانه ، 212 وی آی پی وایلد پارتی زنانه و 212 مردانه آکوا اشاره کرد.

موسس این خانه‌ی مد که اکثر لباسهای زنانه‌ی شرکتش را خودش طراحی می‌کند تاکنون برای خانمهای مشهوری از جمله ژاکلین کندی، لورا بوش، میشل اوباما و ملانیا ترامپ لباس طراحی کرده‌ است.

او درباره‌ی سبک لباس مورد علاقه‌اش می‌گوید:« در نظر من بانویی که سبک و استایل خود را می‌داند و در بند رسوم دیکته شده‌ی جامعه نیست، اصالت خاصی در ذهن خود دارد. او می‌داند که که چه چیزهایی را باید باهم بپوشد تا همگی ست و یکدست باشند. من چنین زنی را دوست دارم.»

اشتراک گذاری این مطلب