انتخاب و خرید بهترین عطر

بوی خوش و رایحه‌ی مناسب در معرفی شخصیت ما به اطرافیانمان نقش موثری دارد. عطرها محصولات خوبی برای کمک به این موضوع هستند. اما چگونه باید عطر مناسب بخریم؟در زمانی که یک عطر را تست می‌کنیم باید چکار کنیم و به چه نکاتی توجه کنیم؟در زیر ما چند نکته برای انتخاب عطر مناسب را برایتان ذکر می‌کنیم.

انتخاب و خرید بهترین عطر
عمومی 24 آذر 1398

بوی خوش و رایحه‌ی مناسب در معرفی شخصیت ما به اطرافیانمان نقش موثری دارد. عطرها محصولات خوبی برای کمک به این موضوع هستند. اما چگونه باید عطر مناسب بخریم؟

در زمانی که یک عطر را تست می‌کنیم باید چکار کنیم و به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زیر ما چند نکته برای انتخاب عطر مناسب را برایتان ذکر می‌کنیم.

انتخاب و خرید بهترین عطر

1 – زمان تست عطر، بیش از 5 رایحه را امتحان نکنید.

این کار به شما اجازه می‌دهد تا رایحه‌ها را درست تشخیص دهید و در نتیجه هم در وقتتان صرفه جویی می‌شود. هم اینکه دیگر لازم نیست عطرهای متفرقه تست کنید، چون سلیقه‌ی خود را می‌دانید.

 

2- اول شیشه‌ی عطر را بو کنید.

بیشتر عطرها از روی شیشه‌شان نیز قابل تشخیص هستند. اما اگر نتوانستید بوی آن را تشخیص دهید، ایرادی ندارد. مرحله‌ی بعد به شما کمک خواهد کرد.

 

3- مقداری از عطر روی کاغذ تستر اسپری کنید.

مقدار کمی از عطر روی کاغذ اسپری کرده و بعد از 10 تا 15 ثانیه آن را استشمام کنید، اینکار باعث می‌شود نت اولیه را متوجه شوید.

 

4- مقداری عطر روی نبضتان بزنید.

بهترین بخشهای بدن که می‌توانیم عطرها روی آنها بزنیم، قسمتهایی که نبض می‌زند. زیرا این قسمتها بوی عطر را پخش می‌کنند. اما برای تست کردن بهتر است روی مچ دست مقداری از عطر را اسپری کنیم. مطمئنا بهترین زمانی که متوجه رایحه‌ می‌شویم روی پوست خودمان است.

 

5- بینی خود را از بوی عطر‌ها خنثی کنید.

برای اینکه بوهای عطرها را باهم قاطی نکنید، می‌توانید پس از استشمام بوی عطر، پیراهن یا بخشی از پوست خود را که بویی نمی‌دهد، بو کرده و دماغ خود را خنثی کنید. در نتیجه می‌توانید راحت‌تر عطر بعدی را استشمام کنید.

 

6- تستر عطرها را از فروشنده در خواست کنید.

بیشتر عطرها دارای نمونه‌هایی هستند که فروشنده‌ها نزد خود نگه می‌دارند و برای تبلیغات به مشتریان می‌دهند. همچنین برخی از عطرها دارای اشتانتیونهای رایگان هستند.

 

7- از میان نمونه‌های انتخاب شده رایحه‌ی خود را انتخاب کنید.

حالا که چند نمونه‌ی مختلف را انتخاب کرده‌اید، خیلی راحت بهترین را که مطابق با سلیقه و میزان بودجه‌ی خودتان است انتخاب کنید و از رایحه‌ی آن لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی چگونه عطرمان ماندگاری و قدرت پخش بیشتری داشته باشد؟ را مطالعه بفرمایید.

 

اشتراک گذاری این مطلب