عطرهایی که بوی قهوه در آن ها به مشام می رسد، چه عطرهایی هستند؟

بسیاری از افراد با بوی قهوه خاطره دارند و با بوییدن آن احساس خوشایندی دارند و از بوی آن لذت می‌برند. بسیاری ترجیح می‌دهند در یک روز سرد زمستانی بنشینند و با یک فنجان قهوه از خود پذیرایی کنند تا احساس رضایت برای خود به ارمغان بیاورند. رایحه‌ی قهوه در عطرها و ادکلن‌ها نیز وجود دارد. در صنعت عطر بوی تلخ قهوه یکی از رایحه‌های دلپذیر به شمار می‌آید. در این مقاله به شناخت و معرفی این عطرها می‌پردازیم.

عطرهایی که بوی قهوه در آن ها به مشام می رسد، چه عطرهایی هستند؟
عمومی 25 مهر 1399

قهوه رایحه‌ای تلخ دارد. این تلخی از ریشه‌ی درخت و گیاهان تند گرفته می‌شود. از عطرهایی که دارای بوی قهوه هستند در فصول سرد استفاده می‌شود. این رایحه‌ی تلخ قهوه، جوز هندی، نعنا هندی و میخک و دارچین است

Good girl

پرفیوم کارولینا هرا گودگرل از یک برند معروف آمریکایی است. بوی خوش آن شهرت بسیاری دارد. ظاهر شیشه‌ی آن‌یک کفش پاشنه‌بلند است که نماد زنانه بودن آن است. رایحه‌ی آغازین آن بادام تلخ و قهوه است. پس از مدتی بوی گل مریم و یاسمین به مشام می‌رسد. نت پایانی و پایه آن مه مدت‌زمان بیشتری ماندگاری دارد، شکلات و تونکا است. البته بوی قهوه در این عطر قالب است و باعث حس شادابی می‌شود.

Uomo

ادکلن مردانه ولنتینو یکی از عطرهایی است که برای مردان قدرتمند و بااقتدار مناسب است. این عطر تند و گرم هست. این عطر ساخت ایتالیاست. از این عطر در فصول سرد ازجمله پاییز و زمستان استفاده می‌شود. نت آغازین آن گیاهان و رایحه‌ی نارنجی را می‌توانید حس کنید. پس از مدتی به رایحه قهوه، فندق و شکلات می‌رسیم و نت پایانی آن به‌طور تعجب‌آوری به بوی چرم و چوب سدر تغییر می‌کند و باعث بالا رفتن حس اعتمادبه‌نفس می‌شود.

Black Opium

این عطر زنانه و نام آن ایو سن لوران است. محصول یک شرکت فرانسوی است. رنگ شیشه‌ی آن مشکی است که نشان از تلخی عطر می‌دهد. در وهله‌ی اول که عطر را استفاده می‌کنید. در عطر ایوسن لورن بلک اوپیوم رایحه‌ی فلفل صورتی، گل شکوفه‌ی گلابی و پرتقال را حس می‌کنید بعدازآن بوی قهوه و گل یاسمین را. نت پایانی آن ترکیبات وانیل، پانچولی و چوب درخت سرو است. این عطر برای افرادی که به موسیقی راک علاقه دارند، گزینه‌ی خوبی است.

Thierry mugler A men pure wood

این عطر مردانه و ساخت فرانسه است؛ و دارای رایحه‌ای گرم که برای فصل زمستان و پاییز توصیه و استفاده می‌شود. این عطر دارای یک شیشه‌ی بسیار جذاب است که به خاطر آن شهرت بسیاری کسب کرده است. در اولین استفاده بوی چوب و بعد از مدتی بوی قهوه، نعنا هندی، وانیل و قهوه را حس می‌کنید. در آخر نیز بوی وانیل را می‌فهمید. این عطر انرژی مثبت زیادی به شما می‌دهد.

Amouage

این عطر زنانه و در دسته‌ی عطرهای گرم و تند محسوب می‌شود. یکی از دلایل شهرت آن این است که دارای پخش بو و ماندگاری بالایی است. با اسپری کردن عطر آمواج اینترلود روی پوستتان بوی نارنج، زنجبیل و گریپ‌فروت را حس می‌کنید. نت میانی آن رز، قهوه، عسل، کندر، پرتقال و کیوی است. نت پایه آن وانیل، صمغ، چوب صندل و مشک هست که در رایحه‌ی عطر قالب هستند.

برخی از افراد عاشق بوی قهوه هستند. این افراد ترجیح می‌دهند که بوی عطرشان نیز بوی تلخ قهوه را داشته باشد. این بو به آن‌ها حس اعتمادبه‌نفس، رضایت و نشاط و شادابی می‌دهد. شما می‌توانید به کمک این عطر شخصیت باثبات خود را به افراد یادآور شوید. اگر جزء افرادی هستید که به بوی قهوه علاقه دارید عطرهای معرفی شده را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید حس تازگی را تجربه کنید.

اشتراک گذاری این مطلب