هر آنچه که باید از برند کرید بدانید.

هر آنچه که باید از برند کرید بدانید.
عمومی 16 آذر 1398

چکیده ای از زندگی موسس کرید

جیمز هنری کرید به عنوان اولین بنیان گذار عطر Creed شناخته می شود.او در سال 1710 در انگلستان دیده به جهان گشود. وی فعالیت خود در زمینه عطر سازی را از سال 1760 در مرکز شهر لندن و با مغازه ای تحت عنوان هاوس کرید یا همان خانه کرید آغاز نمود. این موضوع در واقع نقطه آغازین شروع به کار یکی از لوکس ترین و پرطرفدارترین عطر های جهانی بود. جیمز هنری کرید در سال 1798 دار فانی را وداع گفت.

کرید

 

تاریخچه ی شرکت

شرکت عطر Creed در سال 1760 در مرکز شهر لندن و در مغازه ای تخت عنوان هاوس Creed یا خانه کرید شروع به کار کرد که به سرعت جای خود را در بین طرفداران عطر های خاص و البته افراد مهم و مشهور پیدا کرد. ملکه ویکتوریا و دربار پادشاهی انگلیس از جمله افرادی بودند که توجه زیادی به این عطر نشان دادند.

فعالیت شرکت Creed در بین خاندان سلطنتی تنها به دربار انگلیس محدود نشد. این شهرت در بین خاندان سلطنتی سببب شد تا شرکت کرید 96 سال پس از شروع فعالیتش یعنی در سال 1854 با حمایت ملکه الیزابت ، دومین نمایندگی فروش عطر خود را در فرانسه تاسیس کند که باعث مشهوریت بیش از پیش این برند شد.

از نمونه عطرهای این برند مشهور می توان به Virgin Island Water اشاره کرد که در سال 2007 خلق شد و از منتقدین مجله نیویورک تایمز چهار ستاره از پنج ستاره را کسب کرد.

همچنین در سال 2010 کرید دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس خودش را همزمان با معرفی محصول فوق العاده ی دیگری از خود به نام Aventus جشن گرفت.

همچنین از دیگر عطرهای محبوب این برند می‌توان به گرین ایریش توید، سیلور مانتین واتر و Creed وایکینگ اشاره کرد.

هم اکنون الیور هنری Creed از نسل ششم خانواده کرید رهبری شرکت عطر Creed را عهده دار است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مطلب