هرآنچه که باید از دولچه گابانا بدانید.

هرآنچه که باید از دولچه گابانا بدانید.
عمومی 16 آذر 1398

چکیده‌ای از زندگی موسس‌های دولچه گابانا

دولچه گابانا : دومنیکو دولچه در سال 1958 در Polizzi Generosa ، سیسیل متولد شد. پدر او خیاط بود و مادرش پارچه و پوشاک می فروخت. او برای شرکت در مدرسه طراحی مد Istituto Marangoni به میلان نقل مکان کرد ، اما قبل از فارغ التحصیلی ، با اطمینان به این که به اندازه کافی برای کار در این صنعت اطلاعات دارد ، از تحصیل انصراف داد. رویای او کار برای آرمانی بود.

استفانو گابانا در سال 1962 در میلان ایتالیا متولد شد. پدر او در یک کارخانه‌ی چاپ و مادرش در خشکشویی کار می‌کردند. او دانش آموخته‌‌ی طراحی لباس است.

در سال 1980 این دو همدیگر را از طریق کارفرمای دولچه ملاقات کردند. آنها در سال 1983 برند مشترک خود را راه اندازی کردند.

دولچه گابانا

تاریخچه‌ی شرکت

این شرکت با نام موسس‌های خود Dolce & Gabbana S.p.A. (D&G) شناخته می‌شود.

شرکت دولچه گابانا در زمینه‌ی مد فعالیت‌ می‌کند و از محصولات آن می‌توان لباس ساحل، لباس زیر ، عینک آفتابی، عطر، کیف پول، پوشاک آماده و اوت کوتور اشاره کرد.

دولچه گابانا خط تولید عطرهای خود را در سال 1992 راه اندازی کردو با یک تیزر تبلیغاتی جذاب که توسط کارگردان معروف جوزپه تورناتوره ساخته شده بود، توانست جایگاه خوبی در بازار عطر و ادکلن به دست آورد.

از میان عطرهای معروف و محبوب این برند می‌توان به عطر The One مردانه و نسخه‌ی زنانه‌ی آن و همچنین رز دوان که بسیار معروف هستند، اشاره کرد.

بیشتر افراد فکر می‌کنند که دی اند جی و دولچه گابانا در واقع یک برند هستند ولی اینطور نیست. گرچه موسسهای آنها یکی است ولی برند دی اند جی بیشتر به جوانان و دنیا و سلایق آنها اختصاص دارد. و بیشتر لباسها و کالاهای اسپرت و غیر رسمی تولید می‌کند.

اما برند دولچه گابانا بیشتر بر روی محصولات لوکس و رسمی تمرکز دارد.

اشتراک گذاری این مطلب