عطرهای مناسب فصل پاییز و زمستان چه عطرهایی هستند؟

برای انتخاب عطر در فصل های پاییز و زمستان بهتر است با یک سری اصول و قوانین رایجه ها آشنایی داشته باشیم تا در فصول سرد، گرما را به استایل خود اضافه کنیم. عطر نیز مانند لباس باید در فصول مختلف سال عوض شود و رایحه عطر مورد استفاده با فصلی که در آن به سر میبریم همخوانی داشته باشد.

عطرهای مناسب فصل پاییز و زمستان چه عطرهایی هستند؟
عمومی 25 مهر 1399

در پاییز و زمستان برای داشتن یک استایل کامل و زیبا بهتر است به ۴قانون توجه کنید:

قانون اول: مهم است که شما رایحه یک عطر را به خوبی بشناسید. یک عطر دارای ۳ رایحه است؛رایحه اولیه،رایحه میانی و رایحه ی پایان. در پاییز و زمستان و فصول دیگر بهتر است رایحه عطرها را بشناسید.

رایحه اولیه

بسیار سبک و تازه است. بلافاصله بعد از استفاده به مشام می رسد و پس از مدت کوتاهی از بین می رود. رایحه هایی همچون بوی مرکبات جزئی از رایحه ی اولیه به شمار می روند.

رایحه میانی

بعد از رایحه ی اولیه است. به رایحه های میانی قلب عطر نیز گفته می شود. عطر هایی مانند عطر گل ها، بنفشه و رزماری در این دسته قرار دارند.

رایحه پایانی

رایحه ی اصلی عطر محسوب می شود. قویترین رایحه است و برای طولانی مدت بر روی لباس یا پوست بدن می مانند.

در فصل پاییز و زمستان بهتر است از عطرهای گرم و قوی استفاده کرد. رایحه هایی مانند بوی وانیل، چوب، نعنا و مشک گرم هست. عطر شیرین در فصول سرد بسیار دلچسب و دلنشین است. استفاده از عطرهای گرم در فصول پاییز و زمستان بی نظیر است. رایحه هایی مانند شکلات، کارامل می توانند انتخاب های خوبی باشند. اگر بخواهیم تعدادی از این عطرهای گرم به شما معرفی کنیم، می توان به کارتیر، پرادا و کندی اشاره کرد.

استفاده از عطرهای تند و تیز با رایحه های شرقی بهترین گزینه هستند. نمونه ای از عطرهای تند کنزو(kenzo) و پاکورابان (paco Rabanne)هستند که گرم و عجیب و پیچیده اند.

عطرهایی با رایحه ی چوب نیز می تواند یک انتخاب مناسب برای فصول سرد مانند پاییز و زمستان باشند. چوب صندل، چدار، بلوط و نعنا از جمله این رایحه ها است که هم برای مردان و هم زنان مناسبند. در ادامه چند نمونه از این عطر ها را بررسی می‌کنیم.

Alien thierry mugler

این برند از محبوب ترین عطر های زنانه است که در سراسر دنیا مخاطبان زیادی دارند. این عطر دارای رایحه ای گیرا، خوشبو و بسیار گرم است. این عطر با رایحه گرم کارامل شروع می شود و تلخی کمی از چوب ها در آن بین به مشام می رسد. پس از مدتی شیرینی عطر ملایم و متعادل تر می‌شود. و بوی ملایمی از گل یاس را احساس می کنید. این عطر دارای ماندگاری بالا و بوی زیاد می باشد. یک انتخاب بی نظیر برای با سلیقه هاست. در پاییز و زمستان استفاده از آن توصیه می شود.

Narciso

نارسیسو یک عطر زنانه و خوشبوست که دل بسیاری از زنان را برده است. رایحه ابتدایی آن بوی گرم مشک و با بوی کمی از هلو و گل رز آغاز می شود. پس از استفاده رایحه مشک افزایش می یابد که جذابیت خاصی به عطر می دهد. بوی نعنای هندی رایحه عطر را جدی تر و رسمی تر کرده است. با انتخاب این عطر می‌توان از لحظات لذت برد. در پاییز می توانید از آن استفاده کنید.

Dolce & Gabbana the one

دولچه گابانا در دسته عطر های مدرن و متعادل است. رایحه گرم و شیرینی دارد. با رایحه ی تلخ کهربا آغاز و سپس بوی هلو و لیچی به آن اضافه می شود. پس از گذشت مدتی بوی مرکبات و کهربا متعادل و بسیار لذت بخش می شود.استفاده از آن در فصل پاییز و زمستان توصیه می شود.

همانطور که لباس ها و کیف و کفشها در هر فصل تغییر می کنند عطر نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا استایل پاییزی را تکمیل و چند برابر به بهتر شدن آن کمک کند.

اشتراک گذاری این مطلب