هر آنچه که باید از برند ناسوماتو بدانید.

هر آنچه که باید از برند ناسوماتو بدانید.
عمومی 15 آذر 1398

چکیده ای از زندگی موسس ناسوماتو

ناسوماتو : الساندرو گوالتیری در ایتالیا به دنیا آمد. وی تحصیلات مربوط به عطر و عطر سازی را در یک موسسه آموزشی در آلمان گذراند.

بعد از سال ها فعالیت در حوزه ی طراحی و عرضه ی عطر برای برند های معروفی مانند فندی، ورساچی و دیزل، به دلیل خاص بودن سبک طراحی عطر هایش، بار ها زیر سوال رفت تا اینکه تصمیم گرفت خود به تنهایی این راه را ادامه دهد.

ناسوماتو

 

تاریخچه ی شرکت

الساندرو گوالتیری در سال 2007 در شهر آمستردام در هلند کمپانی خود را تاسیس کرد و نامش را ناسوماتو گذاشت که در زبان ایتالیایی به معنای بینی دیوانه می باشد.

اولین سری از عطر های برند Nasomatto در همان سال تاسیس یعنی در سال 2007، روانه ی بازار شد که می توان به silver musk و Duro اشاره کرد. در سال های بعدی، عطر های خاص و لوکسی به سری عطر های ناسوماتو اضافه شد. در سال 2009 عطر Black Afgano را عرضه کرد که یکی از معروف ترین رایحه های این برند می باشد.

ناسوماتو مدعی است که پشت هر عطر و رایحه ای که این کمپانی تولید می کند، راز و معمایی نهفته شده است.

الساندرو گوالتیری، عطر های برند ناسوماتو را با اهدافی اعم از تقویت احساسات فردی، اعتماد به نفس، صلح و عشق طراحی می کند و آنها را در اختیار مشتریان و طرفداران خاص خودش قرار می دهد.

برخی مشتریان این برند معتقدند بوئیدن این عطرها درجاتی خفیف از هیجان را بر می انگیزد، برخی دیگر می گویند که قدرت های انسانی را متجلی می سازد،

بعضی دیگر معتقدند که مثل نفس کشیدن در هوایی مملو از عشق و آرامش جهانی است و عده ای هم عقیده دارند عطر های ناسوماتو جذابیت خاصی در فرد ایجاد می کند. بسیار توصیفات عجیب دیگری نیز در مورد عطر های ناسوماتو گفته شده است.

 

اشتراک گذاری این مطلب