شخصیت شما چه رایحه ای دارد؟

تا به حال شده عطری خاص شما را یاد فردی خاص در زندگیتان بیاندازد؟ آیا این حس خوبی در شما ایجاد کرده یا برعکس احساس ناراحتی و خشم کرده‌اید؟ رایحه مخصوص شما چیست؟این که ما چه اخلاق، خلق و خو و شخصیتی داریم در انتخابهایمان در هر زمینه‌ای تاثیر دارد. از رنگ مورد علاقه گرفته تا انتخاب خانه و لباس و حتی عطر!انتخاب عطرها و رایحه‌های خاصشان کاملا سلیقه‌ای است و این سلیقه ریشه در حال و احساسات درونی ما دارد.

شخصیت شما چه رایحه ای دارد؟
عمومی 24 آذر 1398

تا به حال شده عطری خاص شما را یاد فردی خاص در زندگیتان بیاندازد؟ آیا این حس خوبی در شما ایجاد کرده یا برعکس احساس ناراحتی و خشم کرده‌اید؟ رایحه مخصوص شما چیست؟

این که ما چه اخلاق، خلق و خو و شخصیتی داریم در انتخابهایمان در هر زمینه‌ای تاثیر دارد. از رنگ مورد علاقه گرفته تا انتخاب خانه و لباس و حتی عطر!

انتخاب عطرها و رایحه‌های خاصشان کاملا سلیقه‌ای است و این سلیقه ریشه در حال و احساسات درونی ما دارد.

شخصیت شما چه رایحه ای دارد؟

می‌خواهیم در این مقاله اطلاعاتی از هماهنگی شخصیت شما با عطر مناسبتان در اختیارتان قرار دهیم تا براساس شناختی که از روحیات خود دارید، بهترین عطر را برای خویش انتخاب کنید. اینکار لذت استفاده از آن را چند برابر خواهد کرد.

 

عطرهای شیرین و رایحه افراد رویایی

رایحه‌های شیرین برای افرادی با روحیه‌ی شاد و معمولا خیال پرداز توصیه می‌شود. این افراد دوستان قابل اعتمادی خواهند بود که شیرینی عطرها بر انرژی و نشاطشان می‌افزاید.

 

عطرهای تلخ و افراد با انگیزه

روحیه‌ی قوی در برابر شکستها و مشکلات زندگی مخصوص افرادی صبور و فعال است. عطرهای تلخ برای این افراد بسیار مناسب است چراکه با روحیه‌ی ورزشکاری آنها بسیار هماهنگ است.

 

عطرهای گرم و رایحه افراد مسئولیت پذیر

در کنار حس مسئولیت پذیری بالا، افرادی با چنین شخصیتی نه تنها مورد اعتماد هستند بلکه انسانهایی خونگرم و اجتماعی هستند. عطرهایی با طبع گرم بر حس همنوع دوستی این افراد افزوده و مناسبشان می‌باشد.

 

عطرهای خنک و افراد مغرور

غرور به اندازه که رابطه‌ی مستقیم با عزت نفس شما دارد چیز خوبی است اما وقتی از حد بگذرد مشکلاتی را بر‌ای همه ایجاد می‌کند.

افرادی با عزت نفس بالا و کمی هم مغرور رایحه‌های خنک را بیشتر می‌پسندند. این افراد مدیرانی موفق و در کمال تعجب درون گرا هستند. طبع خنک عطرها با روحیه‌ی این دسته از اشخاص رابطه‌ی خوبی دارد.

 

عطرهای ملایم و افراد مهربان

محبت و روی خوش در کنار حساس و زود رنج بودن ویژگی ثابت این افراد است. در میان تمام جوامع و گروه‌ها این اشخاص محبوب هستند و روحیه‌ی آرام آنها با طبع روایح ملایم هارمونی و هماهنگی بسیار خوبی دارد.

برای کسب اطلاعات بیستر می‌توانید مقاله‌ی تاثیر عطر بر روحیه‌ی ما را مطالعه بفرمایید.

اشتراک گذاری این مطلب