مناسب ترین عطرها برای محل کار

همگی می‌دانیم که در دنیای امروزی، ظاهر اشخاص در برخورد اول بسیار موثر است. بدلیل اینکه در قرارهای کاری، کارفرما و کارمند رو در روی هم قرار می‌گیرند، پسندیده است که در مصاحبه بر روی ظاهر خود کار کرده تا بتوانیم تاثیر خوبی روی مدیر مربوطه بگذاریم.همچنین اگر محیط کاری شما در ارتباط با افراد مختلف است، آراستگی ظاهرتان شما را فردی محترم و مورد اعتماد نشان می‌دهد. فارق از اینکه این آراستگی بر اعتماد به نفش شما نیز می‌افزاید.خصوصیات ظاهری انسان از نوع پوشش گرفته تا آرایش صورت مورد توجه است ولی یک مورد که شاید کمتر به آن توجه می‌کنیم و البته بسیار در جذب افراد اطرافتان موثر خواهد بود، رایحه و عطر خوش است.

مناسب ترین عطرها برای محل کار
عمومی 16 فروردین 1399

همگی می‌دانیم که در دنیای امروزی، ظاهر اشخاص در برخورد اول بسیار موثر است. بدلیل اینکه در قرارهای کاری، کارفرما و کارمند رو در روی هم قرار می‌گیرند، پسندیده است که در مصاحبه بر روی ظاهر خود کار کرده تا بتوانیم تاثیر خوبی روی مدیر مربوطه بگذاریم. همچنین اگر محل کار شما در ارتباط با افراد مختلف است، آراستگی ظاهرتان شما را فردی محترم و مورد اعتماد نشان می‌دهد. فارق از اینکه این آراستگی بر اعتماد به نفش شما نیز می‌افزاید.

خصوصیات ظاهری انسان از نوع پوشش گرفته تا آرایش صورت مورد توجه است ولی یک مورد که شاید کمتر به آن توجه می‌کنیم و البته بسیار در جذب افراد اطرافتان موثر خواهد بود، رایحه و عطر خوش است.

اما چگونه در محیط کاری خود رایحه‌ای دلنشین داشته باشیم؟ از چه نوع عطرهایی استفاده کنیم؟

در این مقاله ما چند نوع عطر و ادکلن را که مناسب خانم‌ها و آقایان در محیط کاری است را همراه با ویژگی‌های هریک برای شما معرفی می‌کنیم.

عطرهای زنانه برای محل کار

۱) Chanel Eau Vive

این عطر خوشبو در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و در کنار طبع خنکش در گروه بویایی چوبی، مشک و گل قرار دارد. ماندگاری آن برای ساعات طولانی کاری خوب بوده و قدرت پخش متوسطی دارد. در فصلهای گرم سال استفاده از آن در محل کار، بدن شما را خنک کرده و به آن انرژی می‌دهد.

۲) BVLGARI Rose Essentielle

عطر بولگاری رز اِسِنشال در سال ۲۰۰۶ ساخته شد. این عطر از نام برند آن پیداست مناسب محیط‌های کاری لوکس و لاکچری است. رز اسنشال طبعی خنک و شیرین دارد. رایحه‌ی پایه‌ی این عطر گلی بوده و مناسب استفاده در فصلهای گرم است. ماندگاری آن عالی و قدرت پخش خوبی دارد.

۳) Lancome Miracle

این عطر ملایم و شیرین در سال ۲۰۰۰ به بازار آمد و با اینکه ۲۰ سال از ساخت آن می‌گذرد هنوز هم در زمره‌ی بهترینها و پرطرفدارترین‌هاست. رایحه‌ی پایه‌ی این عطر گل یاس، مشک و کهرباست. بدلیل طبع ملایمش برای استفاده در تمامی روزها‌ی سال و مخصوصا در محیط سربسته‌ی محل کار بسیار مناسب است.

 

عطرهای مردانه برای محل کار

۱) Creed Green Irish

برند کرید، در سال ۱۹۸۵ این عطر فوق‌العاده را به بازار عرضه کرد. رایحه‌ی خنک و تلخ آن در محیط‌های کاری مردانه بسیار جذاب است.این عطر را در روزهای گرم تابستان در محیط کار استفاده کرده هم خودتان خنک شوید و هم همکاران خود را با بوی خوشتان، خوشحال کنید.

۲) Sauvage Christian Dior

این عطر لاکچری را در قرارهای کاری مهم و تجارتهای پولساز زده و با اعتماد به نفس بالا به قله‌ها صعود کنید. دیور ساواج در سال ۲۰۱۵ به بازار آمد و طبع آن خنک و تند است. در تمامی فصول می‌توانید از آن استفاده کنید و قدرت پخش و ماندگاری خوبی دارد.

۳) The One

در سال ۲۰۰۸ برند دلچه گابانا این عطر محشر را معرفی کرد. ۱۲ سال از تولدش می‌گذرد و هنوز هم جز بهترینهاست. طبع این عطر گرم و تند است و در گروه بویایی چوبی و ادویه‌ای قرار دارد. رایحه‌ی پایه‌ی آن تنباکو و کهربا و سدر است. گرمای این عطر در روزهای سرد سال انرژی را به محیط کاری شما می‌آورد.

۴) Bleu de Chanel

بلو د شنل هم جز پرطرفدارترینها در میان آقایان دوستدار روایح چوبی معطر است چراکه رایحه‌ی پایه‌ی این عطر چوب صندل و درخت پاچولی و کندر هندی است. بلو د شنل در تمامی فصول و روزهای سال قابل استفاده است و این نقطه‌ی قوت این عطر فوق‌العاده است. قدرت پخش و ماندگاری آن نیز عالی است.

 

محیط کار با سایر محیط‌هایی که در آن رفت وآمد داریم فرق می‌کند. در انتخاب نوع لباس و عطر خود باید دقت کنیم به گونه‌ای که هم مورد پسند خودمان باشد و هم باعث ناراحتی سایرین نشود.

 

 

اشتراک گذاری این مطلب