شرکت‌های عطرساز معروف کدام‌اند، آن‌ها را بهتر بشناسیم.

عطر و ادکلن دیگر جزء واجبات زندگی همه افراد شده است. افراد بسیاری به استفاده از عطر و ادکلن علاقه دارند و به بوی خوش‌عادت دارند. در ادامه سعی داریم بهترین برندهای جهان را معرفی کنیم.

شرکت‌های عطرساز معروف کدام‌اند، آن‌ها را بهتر بشناسیم.
عمومی 2 آذر 1399

در همه‌ی کشورها عطر طرفداران زیادی دارد. کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا و آمریکا حرف اول را در صنعت عطرسازی می‌زنند. بهترین و معروف‌ترین عطرها متعلق به این کشورها است. در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین شرکت‌ها و برند‌ها صحبت کنیم.

اگر جزء افرادی هستید که به خرید عطر اصل عادت دارید و هزینه زیادی برای آن پرداخت می‌کنید، بهتر است به‌طور کامل با بهترین برند‌ها و ادکلن ها آشنا شوید. جالب است بدانید کشورهای عطر ساز با شرکت‌های عطر ساز پولدار به شهرت رسیده‌اند. این کشورها از فروش عطرهایی که شهرت زیادی پیداکرده‌اند، درآمد بسیاری دارند.

شرکت آمریکایی Aveda

این شرکت در سال ۱۹۷۸ تأسیس شد. اساس کار این شرکت گیاهان معطر است. در عطرهایش از این گیاهان استفاده می‌کند. درنتیجه افرادی که به رایحه گیاهان معطر علاقه دارند، از طرفداران این برند مشهور به‌حساب می‌آیند. این شرکت لوازم‌آرایشی، بهداشتی را هم علاوه بر عطر تولید می‌کند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. محبوب‌ترین عطر این شرکت آمریکایی Aveda است که به شهرت جهانی دست‌یافته است.

شرکت شنل فرانسه chanel

یکی دیگر از شرکت‌های معروف که همه ما نام آن را شنیده‌ایم، شنل یا Chanel است. عطرهایی که این برند تولید می‌کند، خوشبو، مرغوب و معروف است. اگر یکی از عطرهای شنل را به افراد مختلف بدهید، بدون شک از رایحه آن خوشش می‌آید. اولین عطر بانام شنل به بازار عرضه شد که طرفداران زیادی پیدا کرد.

شرکت بولگاری Bvlgari

این شرکت بی‌نظیر و معروف در کشور ایتالیا وجود دارد. این برند شیک و خاص نمادی از لاکچری بودن است. بولگاری در سال ۱۸۸۴ پایه‌گذاری شده است. نکته‌ی جالب این است که این شرکت قبل از ورود به عرصه‌ی عطرسازی در ساخت طلا و جواهر شهرت داشت. به همین دلیل به‌عنوان یک شرکت خاص و شیک در ذهن‌ها مانده است. اولین اودکلن این شرکت Jasmin Noir نام داشت که به دلیل رایحه عالی و زیبایی‌اش بسیار موردتوجه قرار گرفت.

شرکت Givenchy

شرکت جیوانجی در سال ۱۹۵۲، در فرانسه تأسیس شد. این شرکت جزء بهترین‌ شرکت‌های عطرساز است. آدری هپبورن، الیزابت تیلور و گریس کلی افرادی بودند که در این شرکت، باهم همکاری کردند. عطر Dahila Davin از سرشناس‌ترین عطرهایی است که در این برند به شهرت رسید.

شرکت La Perla

این شرکت کار خود را در سال ۱۹۵۴ با تولید لباس‌زیر شروع کرد. در سال ۱۹۸۶ اولین عطر خود را به بازار عرضه کرد. این عطر زنانه که طرفداران زیادی داشت، Original La perla نام داشت.

شرکت لاگوست Lacoste

بدون شک نام این برند را شنیده‌اید. این شرکت در فرانسه و در سال ۱۹۳۳ تأسیس شد. این شرکت علاوه بر تولید عطر، لباس، کفش پوشاک هم تولید می‌کند. نماد این برند یک تمساح سبزرنگ است. عطر Lacoste for men عطری اسپرت هست که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. عطری اسپرت که افراد ورزشی به آن علاقه زیادی دارند.

شرکت L’Oreal

شرکت فرانسوی لورآل شهرت خاصی دارد. علاوه بر عطر در حوزه تولید لوازم‌آرایش هم فعالیت دارد. بدون شک خانم‌ها که علاقه به لوازم‌آرایشی دارند، نام این برند را شنیده‌اند. عطرهای این شرکت عبارت‌اند از دیزل، لانکوم و victor and rolf.

شرکت Puing

شرکت پویینگ از جمله شرکت‌های عطرساز واقع در ایتالیاست که درزمینهٔ عطرسازی اعتبار زیادی دارد. این شرکت در سطح بین‌الملل فعالیت می‌کند و عطرهای متعددی ازجمله ژان پل گوتیر، آنتونیو پویینگ، زارا و نیناریچی تولید کرده است.

شرکت‌های عطرساز که در این مقاله نام بردیم، بهترین‌ها و جزء سرشناس‌ترین‌ها هستند. اگر از این برندها عطر تهیه‌کرده و استفاده کرده باشید، حتماً متوجه این موضوع شده‌اید. از این نوع عطرها نوع تقلبی هم وجود دارد که بهتر است آن‌ها را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

اشتراک گذاری این مطلب