اسانس طبیعت چیست و چه نوع عطرهای از آن استفاده می کنند؟

در ترکیبات عطر، از رایحه‌های متفاوتی استفاده می‌شود؛ که هرکدام از آن‌ها نامی دارند. به‌عنوان‌مثال، وقتی عطری را می‌بوییم، ترجیح می‌دهیم بوی گل، گیاه و خوراکی بدهد؛ اما از رایحه‌ی طبیعت چیزی در ذهن نداریم. آیا اسانس طبیعت بو دارد؟ در این مقاله به تعریف رایحه‌ی طبیعت می‌پردازیم.

اسانس طبیعت چیست و چه نوع عطرهای از آن استفاده می کنند؟
عمومی 1 آبان 1399

عطرهایی که این رایحه طبیعت رادارند به شما معرفی می‌کنیم. طبیعت شامل چیست؟ طبیعت یعنی کوه، جنگل، دریا و زمین و همه‌ی آنچه در اطراف ما وجود دارند جزئی از طبیعت هستند؛ بنابراین رایحه‌ی طبیعت نیز از همین مکان‌ها به‌دست‌آمده است. بوی دریا، جنگل، خاک جزء این دسته هستند. این عطرها از عطرمایه‌هایی درست‌شده‌اند که بوی طبیعت را برای شما تداعی می‌کند. این عطرها پخش زیادی دارند و ترکیبات آن‌ها قهوه، ادویه‌های شرقی و چوب است. بسیاری از افراد این رایحه‌ها را به رایحه‌های دیگر ترجیح می‌دهند. این عطرها به شما حس آرامش و نشاط می‌دهد. افراد شاد این رایحه‌ها را انتخاب می‌کنند.

ادوپرفیوم مردانه تام فورد Tuscan leather

این عطر جزء عطرهایی است که از بوی طبیعت در ترکیبات خود استفاده کرده است. برای فصول سرد می‌توانید از این عطر استفاده کنید. رایحه‌ی آغازین آن زعفران، تمشک و آویشن است. رایحه میانی از کندر هندی و گل یاسمین، رایحه پایه هم از چرم، نت‌های چوبی و عنبر تشکیل‌شده است. این عطر به طرز بی‌نظیری پخش می‌شود و بوی ماندگاری دارد. به شما حس نشاط و شادی می‌دهد. نت پایه آن شمارا به هیجان می‌آورد.

ادوتویلت مردانه کلینیک Happy

این عطر از عطرهای قدیمی است. بوی شیرین، خنک و گلی دارد. برای فصول گرم به‌خصوص تابستان پیشنهاد می‌شود. رایحه‌ی اولیه از ترکیبات لیموترش، نت‌های سبز، پرتقال ماندارین، نت‌های دریایی و لیمو است. رایحه میانی از گل یاسمین، فریزیا، رز و زنبق تشکیل‌شده است. در رایحه‌ی پایه نیز از چوب سدر، سرو، چوب گایاک و مشک به مشام می‌رسد. این ادکلن انرژی‌بخش است. ماندگاری و پخش بوی خوبی هم دارد.

ادوپرفیوم مردانه perfect gentleman Absolu

این عطر جزء عطرهای خوب و با کیفیت است. فرانسوی است. شیشه ی آن ساده است. این عطر شیشه‌ای ساده دارد و مایع درون عطر مشخص است. برای مردان جنتلمن توصیه می‌شود. بوی ابتدایی آن لیمو و رز ماری، رایحه میانی از اسطوخودوس است که طراوت را به همراه ارمغان می‌آورد. نت پایه حاوی عنبر و گیاه پانچولی است. این عطر ماندگاری خوبی دارد‌ و اگر ماندگاری برایتان اهمیت دارد آن را انتخاب کنید.

ترزور میدنایت رز Tresor midnight rose

عطر ترزور میدنایت رز با شیشه ی جذابی که دارد شما را سرشار از حس خوب می کند. عطری پر آوازه که رایحه ی پایه آن از رز، توت فرنگی، یاسمن و گل صدتوانی است. در کنار این رایحه های بی نظیر بوی مشک، سرو، وانیل و فلفل صورتی را استشمام می کنید. این عطر در مهمانی های شبانه و مجالس خاص شما را نیز خاص و خوش سلیقه جلوه می دهد.

ادوتویلت زنانه شی she sweet

این عطر زنانه بوی وانیل و مرکبات می‌دهد. بوی کاملاً شیرینی دارد و برای فصل بهار و پاییز توصیه می‌شود. رایحه‌های تشکیل‌دهنده‌ی آن میوه، وانیل، مشک و مرکبات است. حس سرزندگی به شما القا می‌کند.

شنل کوکو مادمازل coco chanel

این عطر از گلهای مدیترانه گرفته شده است. عطری محبوب که برای هر چهار فصل سال مناسب است. این عطر رویایی باعث درخشش شما در مجالس گوناگون می شود. نت آغازین شنل کوکو مادمازل شامل ترنج، شکوفه پرتقال و ماندارین است. نت میانی که بعد از نت آغازی به مشام می رسد از گل رز و یاس و یلانگ یلانگ است. رایحه انتهایی از تونکا، وانیل، نعناع هندی، مشک و خس خس به وجود آمده است.

ادوپرفیوم زنانه ژیوانشی Ange ou demon le secret

این برند معروف فرانسوی است. رایحه ی اولیه آن لیمو، برگ چای و کرنبری است. رایحه ی میانی از گل یاسمین، صدتومانی، زنبق آبی، و رایحه ی پایه و ماندگار آن از چوب و گیاه پانچولی است. از این عطر انرژی مثبت فراوانی دریافت می کنید. این برند عطرهای مرغوبی را تولید می کند. این عطر نیز در دسته عطرهای مرغوب قرار می گیرد.

همان‌طور که گفتیم بوی طبیعت شاید کمی برای ما ناآشنا باشد. ما در این مقاله سعی کردیم این رایحه را برای شما توضیح دهیم و به چند نمونه از عطرهایی که از اسانس طبیعت در ترکیبات خود استفاده کرده‌اند به شما معرفی کنیم.

اشتراک گذاری این مطلب