چه رابطه‌ای بین جذابیت شیشه عطر و رایحه‌ی درون آن وجود دارد؟

عطرها و ادکلن‌ها علاوه بر اینکه بوی متفاوتی دارند، شیشه‌های متفاوتی نیز دارند. گاهی ما یک عطر را به خاطر ظاهر و شیشه‌ی جذابش خریداری می‌کنیم. گاهی پیش می‌آید که افراد عطر خاصی را مدنظر ندارند و به دنبال بوی به خصوصی نیستند. در این مواقع اولین موردی که نظر مشتری را به خود جلب می‌کند شیشه‌ی عطر است.

چه رابطه‌ای بین جذابیت شیشه عطر و رایحه‌ی درون آن وجود دارد؟
عمومی 28 مهر 1399

برای خرید هدیه یکی از جذابیت‌های آن می‌تواند ظاهر زیبایش باشد. باید بدانیم که طراحی شیشه عطر قاعده‌ی خاصی دارد؛ بنابراین افرادی که برای طراحی انتخاب می‌شوند، باید این جوانب را در نظر بگیرند. همه‌ی ما عطرهایی داریم که حتی پس‌ازاینکه تمام می‌شوند شیشه آن را نگهداری می‌کنیم و به‌عنوان دکور روی میز آرایشی خود قرار می‌دهیم. آیا واقعاً طراحی شیشه عطر آن‌قدر مهم است؟ یک عطر در شیشه معمولی چه فرقی با عطر در شیشه فانتزی دارد؟ برخی برندها علاوه بر اینکه به کیفیت خوب عطر اهمیت می‌دهند، به‌ظاهر آن نیز توجه می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند شیشه عطر را مطابق با نوع و روحیه و رایحه‌ی عطر طراحی کنند. طراحی ظاهر عطربا محتویات داخل و رایحه آن رابطه مستقیم دارد. هرچه طراحی شیشه عطر جذاب‌تر باشد باعث می‌شود بوی آن نیز در ذهن مصرف‌کننده ماندگار شود. به‌عنوان‌مثال اگر رایحه‌ی عطر گرم و سنگین باشد شیشه‌ی آن‌ها از رنگ‌های تیره ساخته می‌شود؛ اما اگر رایحه آن ملایم باشد شیشه‌ی آن‌ها از رنگ‌های کمرنگ و روشن ساخته می‌شود.

شیشه عطر مانند لباس عطر است

همان‌طور که ما لباس‌های خود را تعویض می‌کنیم و لباس‌هایمان نشان‌دهنده‌ی شخصیتمان است، شیشه عطر نیز نشان‌دهنده‌ی رایحه‌ی آن است. عطرهایی که جذابیت خاصی در طراحی آن‌ها به‌کاررفته است دارای فروش بهتری هستند. یکسری عطرهای جذاب که شیشه‌های زیبایی دارند را در ادامه مشاهده خواهیم کرد.

پرفیوم زنانه لنوینEclat de Fleurs

شیشه‌ی این عطر زنانه بسیار جذاب و به رنگ صورتی است. این عطر در سال ۲۰۱۵ در فرانسه تولیدشده است. رایحه‌ی آغازین بوی گلابی، رایحه‌ی میانی آن گل یاسمین، رز، فریزیا و رایحه‌ی پایه، مشک سفید و چوب صندل تشکیل‌شده‌اند. این عطر به افزایش تمرکز شما کمک می‌کند. به شما آرامش و اعتمادبه‌نفس می‌دهد.

پرفیوم زنانه ژیوانشی Ange ou Etrqnge le secret Elixir

در این عطر فرانسوی دقت فراوانی به‌کاررفته است. این عطر رایحه‌ای شیرین و گرم دارد. ظاهر آن شایسته‌ی بانوان است. نت اولیه‌ی آن ترکیب شکوفه پرتقال، لیمو و چای است. نت میانی از گل یاسمین، شکوفه پرتقال، گیاه پلومریا تشکیل‌شده است. نت پایه از مشک، گیاه پانچولی، چوب سدر، ویرجینیا و وانیل است. این عطر به شما احساس آرامش و اعتمادبه‌نفس می‌دهد.

ادوپرفیوم زنانه ولنتینو Valentina

این عطر ایتالیایی است. ویژگی آن با شیشه عطر یکسان است. نت اولیه‌ی آن بوی نارنج و توبر، نت میانی از گل یاسمین، گل مریم، شکوفه پرتقال آفریقایی و توت‌فرنگی تشکیل‌شده است. نت پایانی نیز شما سدر، ویرجینیا، عنبر و وانیل است. این عطر شورونشاط را به شما هدیه می‌دهد. بوی هیجان انگیزه دارد.

اودکلن مردانه تیری ماگلر kryptomint

این عطر فرانسوی در سال ۲۰۱۷ تولیدشده است. این عطر به خاطر شیشه عطرش بسیار موردپسند قرارگرفته است. نت اولیه آن نعناع، مریم و گلی است. نت میانی گل شمعدانی و نت پایه آن وانیل، قهوه، شکلات، دانه تونکا و گیاه پانچولی است.

برند ویکتوریا‌ سکرت لیتل تینگ Victoria’s Secret Little Things

این عطر فریبنده ترکیبی از رایحه گل و میوه هلو، مرکبات، سیب، گلابی، توت قرمز، سورسوپ (نوعی میوه) و رایحه غالب ترنج در آن مورداستفاده قرارگرفته است. ارکیده کاتلیا، گل برف، نگونسار (پنجه مریم)، گلبرگ‌های یاس، شاه‌توت، وانیل و جوانه و برگ توت نیز در رایحه‌های آن به مشام می‌رسد. کهربای طلایی، مُشک مخملی، چوب و دانه تونکا نیز در این عطر به‌کاررفته است.

اشتراک گذاری این مطلب