هرآنچه که باید از رالف لورن بدانید.

هرآنچه که باید از رالف لورن بدانید.
عمومی 15 آذر 1398

چکیده‌ای از زندگی موسس رالف لورن

رالف لورن موسس برند پولو رالف لورن در سال 1939 در کشور آمریکا از یک خانواده‌ی مهاجر بلاروسی متولد شد. او در حالی که رشته‌ی مدیریت کسب و کار در دانشگاه سیتی کالج نیویورک می‌خواند، ترک تحصیل کرده و به ارتش پیوست. او در سال 1967 یک فروشگاه فروش کراوات تاسیس کرده و طراحی‌های خودش را در این زمینه به فروش رسانید. پس از گذشت 10 سال برند خود را به طور رسمی به نام پولو به سراسر جهان معرفی کرد. در سال 2015 نام او بین 200 ثروتمند اول دنیا قرار گرفت. این میلیاردر آمریکایی هم‌اکنون 80 سال دارد.

 

رالف لورن

تاریخچه‌ی شرکت

شرکت مد رالف لورن در سال 1967 با نام پولو شروع به فعالیت کرده و محصولاتی نظیر پوشاک غیر رسمی برای خانم‌ها و آقایان، اکسسوریهایی مثل کیفهای چرمی لوکس، عطر و … را به بازار عرضه می‌کند.

در حال حاضر در سراسر دنیا طراحی‌های رالف لورن در اختیار میلیونها مشتری و طرفدار سبک کلاسیک آمریکایی قرار گرفته است.

این برند آمریکایی دستی در صنعت سینما هم برده و طراحی‌ لباسهای بازیگران فیلمهای معروف هالیوودی از جمله گتسبی بزرگ، گرگ وال استریت و آنی هال وودی آلن را انجام داده است. همچنین طراحی لباسهای کاروان ورزشی آمریکا در المپیک را نیز می‌توان به افتخارات این برند آمریکایی اضافه کرد.

همان‌طور که گفتیم رالف لورن در میان محصولاتش عطر هم طراحی می‌کند. یکی از معروفترین عطرهای این برند پولو‌ی مردانه است که در مدلها و رایحه‌های مختلفی عرضه شده و در میان هم خانمها و هم آقایان محبوب است.

از میان ادکلنهای مطرح این شرکت می‌توان به مدلهای Polo Blue ، Polo Sport EDT، Polo Supreme Oud EDP، Polo Red Intense EDP، Polo Black EDT، Polo Supreme Leather EDP و Polo Red EDT اشاره کرد.

اشتراک گذاری این مطلب