چه عطرهایی برای مکان های اجتماعی و مجالس مناسب هستند؟

ما همیشه از این که دیگران از عطر و سلیقه مان تعریف کنند حس خوبی خواهیم داشت. بنابراین بهتر است اطلاعات خود را در مورد این که در هرجایی از چه عطری استفاده کنیم، بالا ببریم تا اطرافیان از بوی عطر ما اذیت نشوند.

چه عطرهایی برای مکان های اجتماعی و مجالس مناسب هستند؟
عمومی 2 آذر 1399

آیا تابه‌حال زمانی که از عطرهای گوناگون استفاده کرده‌اید به موقعیت و مکان اجتماعی هم توجه کرده‌اید؟ بدون شک هر عطری برای خود جایگاهی دارد. نمی‌توانیم هر عطری را در هر محفلی استفاده کنیم. به‌طور مثال عطرهایی که بوی گرم و تند دارند برای محیط‌های بیمارستانی، مدرسه و دانشگاه، محل کار و محیط‌های رسمی مناسب نیستند. همچنین عطرهایی که بوی ملایم و لطیف هستند، برای جشن تولد، عروسی و مهمانی مناسب نیستند. اگر به این نکات توجه نکنیم ممکن است اطرافیانمان را اذیت کنیم و با اعتراض آن‌ها روبه‌رو شویم. در این مقاله قصد داریم عطر مناسب برای هر مکان را بررسی کنیم.

شغل و موقعیت

اول‌ازهمه باید به شغل و موقعیت اجتماعی خود توجه کنیم. اگر در دفتر یا شرکت‌های رسمی کار می‌کنیم بهتر است از عطرهای گرم استفاده نکنیم زیرا ممکن است بوی آن همکارانمان را آزار دهد. اگر در محیط‌های درمانی و بیمارستانی هستیم برای این‌که بیماران آسیب نبینند و در دستگاه‌ها خللی ایجاد نشود، بهتر است از عطرهای بسیار ملایم لطیف استفاده کنیم. عطر انتخابی ما نباید تمرکز دیگران را از بین ببرد.

مهمانی ها

در مهمانی‌ها بهتر از عطرهای تندتر و گرم استفاده کنیم. البته این نکته را باید تحت نظر بگیریم که به‌طورکلی در مکان اجتماعی از عطرهای بسیار تند استفاده نکنیم چون در آن مکان‌ها افرادی هستند که از عطرهای تند فراری‌اند و ممکن است اذیت شوند؛ اما در مجالس عروسی می‌توانید از هر عطر تند و گرمی که می‌خواهید استفاده کنید تا در لحظه‌ی آخر مراسم ماندگاری خود را حفظ کند. به‌خصوص اگر خودتان صاحب اصلی مجلس، عروس یا داماد باشید. در ادامه می‌خواهیم با عطرهایی آشنا شویم که برای مکان‌های مختلف و اجتماعی مناسب هستند.

ادوتویلت مردانه ورساچه Versace Eros

این عطر برای مکان‌های رسمی مناسب است. عطری مردانه که رایحه‌ای خنک دارد. رایحه‌ی گلی و طبیعت دارد. نت ابتدایی این عطر از نعناع، لیموترش و سیب سبز است. رایحه میانی از گل شمعدانی، دانه تونکا و عنبر تشکیل‌شده است. در آخر هم به ترکیبات سدر، چوب سدر اطلس، وانیل، وتیور و ویرجینیا می‌رسیم. این عطر ماندگاری قابل قبولی دارد. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ادوتویلت مردانه ورساچه طرح اروس هستید به سایت ولتوس مراجعه کنید.

ادوپرفیوم گوچی Flora by Gucci

این عطر زنانه هم رایحه خنک و دل‌نشینی دارد. ماندگاری قابل‌قبول آن، آن را هیجان‌انگیز کرده است. نت ابتدایی این عطر از پرتقال ماندارین، مرکبات و گیاه صد توانی تشکیل‌شده است. بعد از رایحه اولیه ترکیب گل رز و گیاه اوسمانتوس را متوجه می‌شویم. در انتها هم بوی فلفل صورتی، چوب صندل و نعناع هندی به مشام می‌رسد. ادوپرفیوم زنانه گوچی Flora by Gucci برای مراسم رسمی خانم‌ها انتخاب مناسبی است.

ادوپرفیوم زرجف کازاموراتی ۱۸۸۸

این عطر اسپرت است هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل‌استفاده است. ظاهر آن جذاب و شیک است. رایحه‌ای گلی و شیرین دارد. محصول شرکت ایتالیایی هست. نت ابتدایی آن از گل میخک، زعفران، گشنیز و فلفل است. رایحه میانی هم از ترکیبات گل رز، یلانگ یلانگ و شکوفه پرتقال است. در نت پایه ادوپرفیوم زرجف کازاموراتی 1888 بوی چوب، صندل، نعناع هندی، عنبر و توس به‌کاررفته است. زعفران داخل ترکیبات نشاط را به شما هدیه می‌دهد.

ادوپرفیوم زنانه لانکوم La vie Belle

برند فرانسوی که برای خانم‌ها مناسب است و شهرت خاصی در بین دوستداران عطر پیداکرده است. عطری شیرین و گرم است. نت ابتدایی ادوپرفیوم زنانه لانکوم از گلابی و انگور سیاه است. نت میانی ترکیبی از گل یاسمن، زنبق و شکوفه پرتقال است. در انتها بوی نعناع هندی، دانه تونکا، وانیل و پرالین به مشام می‌رسد.

در این مقاله سعی کردیم عطرهای مناسب برای هر مکان اجتماعی را معرفی کنیم. این‌که بدانیم در چه مکانی از چه نوع عطری استفاده کنیم بسیار پسندیده است. برای آشنایی بیشتر با هر یک از این عطرها می‌توانید به سایت مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

اشتراک گذاری این مطلب