هرآنچه که باید از دیویدوف بدانید.

هرآنچه که باید از دیویدوف بدانید.
عمومی 16 آذر 1398

چکیده‌ای از زندگی موسس دیویدوف

زینو دیویدوف در سال 1906 در اوکراین متولد شد. او در سال 1911 به همراه خانواده‌ی خود به کشور سوییس مهاجرت کرد. او پس از فارغ‌التحصیلی در یک سفر تجاری آموزشی به سمت آمریکای مرکزی و جنوبی رفت تا در آنجا طریقه‌ی تجارت تنباکو را فرا بگیرد. زینو پس از بازگشت به سوییس مغازه‌ی تنباکوی خود را باز کرد که در آن هم تولیدات و هم فروش داشت. پس کسب موفقیت در زمینه‌ی تولیدات تنباکو در سال 1930 برند دیویدوف مشهور شد. زینو در سن 88 سالگی در جنو سوییس درگذشت. او یک کتاب به نام کتابی در کارشناسی سیگار را به چاپ رسانده است.

تاریخچه‌ی شرکت

برند دیویدوف در سال 1930 تاسیس شد. در ابتدا تنها به تولید تنباکو می‌پرداخت. اما رفته رفته تجارت این شکرت رونق گرفت و پا به عرصه‌ی مد و فشن گذاشت.

خط تولید عطر و ادکلن این شرکت در سال 1984 به راه افتاد. و اولین عطر خود را به نام Davidoff به بازار معرفی کرد. سپس دو سال بعد دیویدوف زینو و در سال 1988 کول واتر مردانه روانه‌ی بازار کرد. این ادکلنها خیلی زود در صدر پر فروش ترینها قرار گرفته و رکورد زدند.

از میان سایر عطرهای پرفروش این برند Davidoff ریلکس تولید شده در سال 1990 ، دیویدوف گود لایف در اواخر قرن بیستم ، دیویدوف اکو در سال 2003 ، دیویدوف چمپیون در سال 2010 و Davidoff گیم تولید سال 2012 را می‌توان نام برد.

تولیدات این کمپانی به عطر و تنباکو و سیگار محدود نمانده و محصولاتی چون قهوه، ساعت، عینک، کیف و کفش، قلم و خودنویس و… را نیز طراحی و به بازار عرضه می‌کند.

عطرهای این برند برای آقایان دوستدار عطرهای دودی بسیار راضی کننده بوده و هدیه‌ی خوبی هم به دوستداران این سبک می‌باشد.

اشتراک گذاری این مطلب