عطرهای مناسب برای متولدین هر ماه

عطرهای مناسب برای متولدین هر ماه
عمومی 23 آذر 1398

آیا تا به حال شده بوی عطر و رایحه‌ای به طور ناگهانی به مشامتان برسد و شما را یاد شخص یا خاطره‌ی خاصی بیاندازد؟ متولدین هر ماه عطر خاصی دارند ؟

برای اکثر ما این اتفاق افتاده است. حال تصور کنید که شما نیز عطر و رایحه‌ی مخصوص خود را داشته باشید تا هرکس با بوی آن رایحه یاد شما بیافتد. به نظر خیلی دلپذیر و جذاب می‌آید!

عطرها رایحه‌های مختلفی دارند و هرکدام براساس شخصیت ما می‌توانند معرف ما باشند. از آنجایی که متولدین هر ماه یک سری ویژگی‌های مشترک دارند، با شناخت عطرهای مناسب متولدین هر ماه، می‌توانید انتخاب خوبی برای خودتان داشته باشید.

متولدین فروردین

افراد متولد فروردین بدلیل عنصر ماه تولدشان که آتش است، روحیه‌ای پر جنب و جوش و فعالی دارند. عطر منتخب آنها باید در کنار آنکه حس انرژی و نشاط ذاتی‌شان را برمی‌انگیزد، کمی هم آرامش جاشنی کارش کند.

به همین دلیل عطرهایی با روایح فلفلی وتند و کهربا و مشک و چوب برایشان بسیار مناسب می‌باشند.

پیشنهاد ما برای خانم‌ها عطرهای Lanvin Eclat و Chanel Coco Mademoiselle و برای آقایان Boss Bottled Night و Dior Fahrenheit است.

اردیبهشت ماهی ها

عنصر وجودی اردیبهشتی‌های مهربان و با ذوق، خاک است. به همین دلیل عطرهایی با رایحه‌های لطیف، ملایم و انعطاف‌پذیر روح آرام آنها را به خوبی نمایش خواهد داد.رایحه‌های سیب، گلهای مگنولیا، رز و یاس برای این ماه مناسب می‌باشند.

پیشنهاد ما برای خانم‌ها عطرهای Thierry Mugler Angel و Carolina Herrera Good Girl و برای آقایان Dior Sauvage و Armani Acqua Di Gio Profumo است.

متولدین خرداد

خردادی‌ها از آنجا که عنصر باد نماینده‌ی ماه تولدشان است، روحیه‌ای متغییر دارند. رایحه‌های نعنا، اسطوخودوس، لیمو برای آنها مناسب است.

پیشنهاد ما برای خانمها عطرهای Lancome La Vie Est Belle و Dior J’adore و برای آقایان Bvlgari Man In Black و Lacoste L 12.12 Blanc است.

تیر ماهی ها

متولدین تیر حساس، زودرنج و عاشق پیشه با نماد عنصر آب هستند. بهترین رایحه‌ها برای آنها گل یاسمن، گیاه پاتچولی و دارچین است.

پیشنهاد ما برای خانم‌ها عطرهای Nina Ricci L’Extase و Chanel Chance Eau Tendre و برای آقایان Paco Rabanne Pure XS و Dolce Gabbana The One for men است.

متولدین مرداد

مردادی‌ها با طبع آتشینشان همچون فروردینی‌ها پر انرژی هستند و رایحه‌هایی نظیر گل مریم، میخک، پاتچولی و رزماری برایشان مناسب می‌باشند.

پیشنهاد ما برای خانم‌ها عطرهای Paco Rabanne Olympea و Lancome Tresor و برای آقایان Davidoff Cool Water for men و Diesel Only The Brave است.

شهریور ماهی ها

شهریوری‌های سخت کوش با عنصر خاک، رایحه‌هایی نظیر مریم گلی، رازیانه، لیمو و نعناع هندی را باید انتخاب کنند.

پیشنهاد ما برای خانم‌ها عطرهای Bvlgari Jasmin Noir EDP و DKNY Be Delicious و برای آقایان Hugo Boss Just Different و Roberto Cavalli Just Blue است.

متولدین مهر

متولدین مهر جذاب، متعادل و عشاق وفادار با عنصر باد، رایحه‌های نعناع هندی و نرگس زرد و سنبل و عسل مناسب طبعشان می‌باشد.

پیشنهاد ما برای خانم‌ها عطرهای Tom Ford Violet Blonde و Nina Ricci L’Extase Caresse de Roses و برای آقایان Joop Homme و Versace Pour Homme است.

آبان ماهی ها

عنصر وجودی آبانی‌ها آب است، گرچه می‌گویند زبان تند و تیزی دارند. پس رایحه‌ی مناسب آنها مشک، چوب صندل، گرپ فروت، پاتچولی، فلفل صورتی و وانیل است.

پیشنهاد ما برای خانمها عطرهای Giorgio Armani Si و Dolce Gabbana The One و برای آقایان Carolina Herrera 212 Men و Dior Fahrenheit است.

متولدین آذر

شیطنت متولدین آذر که ریشه در عنصر وجودشان آتش دارد، زبانزد همه است. اما رایحه‌ی مناسب این ماه می‌تواند ترنج، میخک، لیمو، رزماری و زعفران و اسطوخودوس باشد.

پیشنهاد ما برای خانمها Eau De Lacoste و Nina Ricci Mademoiselle Ricci L’Eau و برای آقایان Porsche Design The Essence و Creed Viking for men است.

دی ماهی ها

دی ماهی‌ها خلاق و هنر دوست با عنصر وجودی خاک هستند. بهترین روایح برای آنها مشک، چوب سرخ، تنباکو، چرم، یاسمن است.

پیشنهاد ما برای خانمها عطرهای Dior Hypnotic Poison و Dior Midnight Poison و برای آقایان Burberry London و Paco Rabanne Pure XS است.

متولدین بهمن

متولدین بهمن را انسانهایی آزاد و با اعتماد به نفس و شیکی می‌دانند که به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند. عنصر وجودی آنها باد است و رایحه‌ی مناسبشان اسطوخودوس، کاج، رازیانه و نعناع هندی و خس خس می‌باشد.

پیشنهاد ما برای خانمها عطرهای Bvlgari Splendida Magnolia Sensuel و Roberto Cavalli Oud Edition و برای آقایان Givenchy Blue Label و Parfums de Marly Pegasus است.

اسفند ماهی ها

هر آنچه که به احساسات مربوط شود، متولدین اسفند ماه را شاد می‌‌سازد. روحیه‌ی حساس این ماه رایحه‌های متنوعی را در بر می‌گیرد. عنصر آنها آب است و روایح اسطوخودوس، مگنولیا، بنفشه، عنبر، زنبق، گشنیز و گلهای یاس و وانیل برای آنها مناسب می‌باشند.

پیشنهاد ما برای خانمها عطرهای Dior Midnight Poison و Versace Bright Crystal و برای آقایان Thierry Mugler A*Men Pure Leathe و Jacques Bogart Silver Scent Intense است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقالات عطرهای مناسب فصلهای سرد و گرم برای خانمها و عطرهای مناسب فصلهای سرد و گرم برای آقایان را مطالعه بفرمایید.

اشتراک گذاری این مطلب