پرفیوم های زنانه‌ای که در سال ۲۰۱۹ بیشترین طرفدار را داشتند

حتماً به دنبال بهترین و مناسب‌ترین عطرها می‌گردید و دوست دارید یک انتخاب منحصربه‌فرد داشته باشید. در این مقاله می‌خواهیم پرفیوم های زنانه‌ که بیشترین طرفدار را داشتند به شما معرفی کنیم.

پرفیوم های زنانه‌ای که در سال ۲۰۱۹ بیشترین طرفدار را داشتند
عمومی 6 دی 1399

عطرهای زنانه

زیبایی به‌راحتی به دست نمی‌آید. رایحه و بوی خوش هم همین‌طور. با گسترش جوامع، فرهنگ‌ها و تغییر تفکر ملت‌ها، خانم‌ها پا به‌پای مردان حرکت می‌کنند و به‌اندازه‌ی آن‌ها در جامعه حضورداشته باشند. این حضور و پیشرفت، انتظارات زیادی را به وجود آورده است. حضور در جامعه به زیبایی‌ها و آراستگی‌هایی بستگی دارد که بوی خوش عطر یکی از نکات منحصربه‌فرد است. اگر در دسته خانم‌هایی هستید که به آراستگی خود بسیار اهمیت می‌دهید. حتما به دنبال پرفیوم های زنانه با کیفیت عالی هستید.

انتخاب عطر از نزدیک کمی دشوار است. این انتخاب اگر به‌صورت اینترنتی باشد سخت‌تر هم می‌شود؛ اما ما در ولتوس قصد داریم که با تحلیل بررسی‌ها به شما یاری کنیم تا بهترین پرفیوم های زنانه را انتخاب کنید.

عطر ل ویست بل La vie Belle

عطر لانکوم در پاییز سال ۲۰۱۲ رونمایی شد. عطری باحال و هوای گرم و شیرین که برای فصول سرد سال بی‌نظیر است. برند لانکوم عطرهایی با رایحه‌های رمانتیک برای خانم‌ها تولید می‌کند. خانم‌ها در قرارهای رمانتیکشان می‌توانند از این عطر که ماندگاری مناسبی دارد، استفاده کنند. اگر این عطر را به لباس و پوست بدنتان اسپری کنید، متوجه رایحه‌ی گلابی و انگور سیاه در نت ابتدایی خواهید شد. نت میانی ازگل‌های زنبق، یاسمین و شکوفه پرتقال تشکیل‌شده است. این ترکیب سه‌گانه، هم شیرینی نت ابتدایی را حفظ می‌کند و هم باعث ایجاد انرژی مثبت می‌شود. رایحه‌ی پایانی و ماندگار این عطر از ترکیبات نعناع هندی، وانیل، دانه تونکا و پرالین به وجود آمده است.

عطر ایوسن لورن بلک اوپیوم

یکی دیگر از عطرهای زنانه که در نوبه‌ی خود بی‌نظیر است، عطر بلک اوپیوم می‌باشد. این عطر برای فصول سرد توصیه می‌شود. یک تیم قوی، دست‌به‌دست هم دادند تا این عطر پرطرفدار را به بازار عرضه کنند. در اولین استشمام، رایحه‌ی شکوفه پرتقال، فلفل صورتی و گلابی را حس می‌کنید. ترکیب این سه رایحه قدرت زیادی دارد که شمارا سرشار از انرژی می‌کند، مانند آهنگ‌های راک. رایحه‌ی میانی عطر از گل یاسمن و قهوه تشکیل‌شده است. بی‌شک بوی قهوه برای بسیاری از ما آرامش‌بخش است. نت پایانی عطر از وانیل، پاتچولی و درخت سرو تشکیل‌شده است که مانند تک‌نوازی شمارا به وجد می‌آورد.

تامی گرل Tommy girl

این عطر پرطرفدار، رایحه‌ای خنک و تازه دارد. این عطر موردپسند بیشتر افراد قرار می‌گیرد. کسانی که از این عطر استفاده می‌کنند حس جوانی و نشاط را تجربه خواهند کرد. این عطر پخش بوی مناسبی دارد که به‌صورت روزانه می‌توانید از آن استفاده کنید.

Splendida Jasmin Noir بولگاری

این عطر زنانه به‌شدت به خانم‌های سخت پسند توصیه می‌شود. عطری لوکس که موردپسند افراد خاص قرار می‌گیرد. نت‌های گرم در عطر بولگاری به‌کاررفته است. نت‌هایی مانند گل یاس، بادام، دانه‌ی تونکا، شیرین‌بیان و مشک که خودشان هم دارای طبع گرم هستند. نت‌های ابتدایی این عطر از نت‌های سبز و گل یاسمین است. در ادامه‌ی رایحه ابتدایی بوی بادام و گل یاسمین را حس می‌کنید که یادآور تازگی و فصل بهار هستند. در آخر به نت‌های انتهایی می‌رسیم که دوست‌داشتنی هستند. نت پایه از پاتچولی، مشک و عنبر تشکیل‌شده که قدرت و وقار این عطر را افزایش می‌دهند.

Victoria secret Bombshell

برند ویکتوریا سکرت برای همه‌ی ما آشنا است. به خانم‌ها، خرید این عطر را توصیه می‌کنیم. عطر ویکتوریا سکرت، در عین سادگی اغواکننده است و شیرینی آن برای فصل بهار عالی است. در نت ابتدایی این عطر شاه تمشک و در نت پایانی از نت‌های چوبی استفاده‌شده است.

تام فورد بلک ارکید

از دیگر پرفیوم های زنانه می‌توانیم به عطر بلک ارکید اشاره کرد. این برند آمریکایی بهترین گزینه برای فضاهای کلاسیک و رسمی است. نت‌های شیرین این عطر آن را دوست‌داشتنی کرده‌اند. نت ابتدایی این عطر از ترنج، لیمو و یاس به وجود آمده است. نت میانی از گل ارکیده و فلفل، نت پایه و ماندگار هم از عنبر، چوب صندل و وانیل تشکیل‌شده است.

اشتراک گذاری این مطلب