هر آنچه که باید از برند دانهیل بدانید.

هر آنچه که باید از برند دانهیل بدانید.
عمومی 16 آذر 1398

چکیده ای از زندگی موسس دانهیل

آلفرد دانهیل در تاریخ 30 سپتامبر 1872 دیده به جهان گشود. او در یک مدرسه خصوصی در همسند تا سن 15 سالگی درس آموخت و پیش پدرش هم شاگرد بود.آلفرد همچنین یک متخصص در حوزه ی تنباکو بود.

آلفرد دانهیل در سال 1959 زمانیکه 86 سال سن داشت در گذشت.

دانهیل

 

تاریخچه ی شرکت

dunhill یکی از مشهورترین برندهای تولید کالاهای لوکس و زیورآلات است که با تولید عطر از سال 1934 به دنیای عطر و ادکلن وارد شد .

مالک فعلی و خالق این برند آلفرد دانهیل انگلیسی است او در 21 سالگی کار را در کنار پدرش شروع کرد در سال 1893 پس از آنکه تجارت پدرش را به ارث برد کمپانی dunhill را در بریتانیا تاسیس کرد.

در ابتدا dunhill خط تولید لوازم جانبی اتومبیل را با شعار ” همه چیز جز موتور ” راه اندازی کرد. دانهیل در سال 1907 خط تولید سیگار و تنباکو و در سال 1910 تولید پیپ را افتتاح کرد. و به همین ترتیب دانهیل محصولات دیگری از قبیل فندک، نوشت افزار، وسایل چرمی تجملی مردانه، ساعت و … تولید کرده است.

تا اینکه اواخر قرن بیستم وارد دنیای عطر و ادکلن شد. این شرکت 15 نوع محصول دارد که اکثر انها عطرهای مردانه می باشند و تنها در سال 2001 عطری زنانه را معرفی و عرضه کرد.

رایحه های برند دانهیل به همان اندازه در موفقیت این برند سهیم بودند که لوازم جانبی تجملی و لباس موجب پیشرفت این برند لوکس بودند.

عطر دانهیل مردانه معمولا برای آقایانی مناسب می باشد که قصد دارند خود را فردی قوی و خوش سلیقه نشان دهند عطرهای dunhill انرژی زیادی را منتقل میکند برای مثال عطر Dunhill Desire و Pure EDT و Dunhill Desire Blue از مشهور ترین عطر های این کمپانی می باشند.

 

اشتراک گذاری این مطلب