عطرهای مردانه خوشبو که از دیدگاه زنان دوست‌داشتنی هستند

بدون شک همه ی ما دوست داریم عطری که استفاده می کنیم، از نظر اطرافیانمان خوشبو و ماندگار باشد. در این مقاله سعی کردیم چند عطر مردانه که از نظر خانم ها جذاب و خوشبو هستند را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

عطرهای مردانه خوشبو که از دیدگاه زنان دوست‌داشتنی هستند
عمومی 20 آبان 1399

عده‌ای هستند که عطر و ادکلن خود را مطابق باسلیقه‌ی خانمشان انتخاب می‌کنند. این تضاد وجود دارد که زنان عطرهای مردانه را دوست دارند. برعکس مردان از یکسری عطرهای زنانه. در این مقاله عطرهای مردانه‌ خوشبو که ازنظر خانم‌ها جذاب هستند را بررسی خواهیم کرد.

با استفاده از این عطرها هم خودتان لذت می‌برید و هم اطرافیانتان. احتمالاً برایتان پیش‌آمده است که بوی عطری به مشامتان رسیده و دوست داشتید بدانید نام آن عطر چیست، یا اینکه خیلی از اطرافیانتان اسم عطر شمارا پرسیده باشند. تعدادی از عطرها هستند که رایحه‌شان همه‌پسند است. بوی عطر هر فرد می‌تواند شمارا به یاد خاطرات قدیمی بیندازد. در ادامه عطرهایی را معرفی خواهیم کرد که بسیاری از خانم‌ها آن را می‌پسندند.

عطر دیور ساواچ Dior Sauvage

این عطر مردانه از طبیعت وحشی الهام گرفته است. این عطر و برندی که دارد یعنی دیور شهرت خاصی دارد. جالب است بدانید بازیگر معروف هالیوودی جانی دپ این عطر را تبلیغ کرده است. عطر دیور ساواچ که بسیار فوق‌العاده است از عطر کلاسیک Eau Savage الهام گرفته است. این عطر که مدرن‌تر است از نوع کلاسیک طبیعی‌تر و آتشین‌تر است. دیور ساواج رایحه و ماندگاری بسیار مناسبی دارد که برای فصول گرم یک انتخاب برگزیده است. این عطر مردانه تند و خنک مانند دیگر عطرها از سه رایحه تشکیل‌شده است. رایحه ابتدایی از ترنج و فلفل، رایحه میانی شامل: فلفل صورتی، لامی، اسطوخودوس، شمعدانی، خس‌خس و نعناع هندی می‌باشد. رایحه پایانی هم از ترکیبات سدر، آمبروکسان ولابدانیوم تشکیل‌شده است.

عطر وان میلیون پرایو One Million Prive

این عطر مردانه به خاطر رایحه خوشی که دارد، برای همه مناسب است. این عطر توسط برند پاکورابان تولیدشده است. این عطر از رایحه‌های شگفت‌انگیزی تشکیل‌شده است. رایحه ابتدایی این عطر از دارچین، ادویه و گریپ‌فروت به وجود آمده است. رایحه میانی از پرتقال ماندارین و گل رز تشکیل‌شده، رایحه پایه هم از ترکیبات عنبر و نعناع هندی تشکیل‌شده است. وان میلیون بویی قوی و شیرین دارد. ماندگاری قابل‌قبول آن باعث درخشش شما در محیط‌های اجتماعی می‌شود. برای مردان جوان و مهمانی‌های شبانه توصیه می‌شود. رایحه جسورانه این عطر اعتمادبه‌نفس شمارا افزایش می‌دهد.

عطر ورساچه اروس Versace Eros

این عطر مردانه از یونان باستان و خدایان الهام گرفته است. بطری فیروزه‌ای رنگ با نماد ورساچه آن را بسیار جذاب کرده است. مردانگی در این عطر به‌خوبی احساس می‌شود. عطری که برای مردان مدرن و به‌روز توصیه می‌شود. ورساچه اروس برای خانم‌ها بسیار جذاب است. رایحه ابتدایی این عطر از لیمو، پرتقال و پتی دانه است. رایحه میانی شامل گل شمعدانی و دانه‌ی تونکا هست. در آخر هم بوی سدر، وانیل، گلسنگ و ادویه هندی به مشام می‌رسد. رایحه ملایم و شیرین این عطر بسیار دل‌نشین است. این عطر جزء عطرهای مردانه خوشبو به حساب می آید.

عطر مردانه کرید اونتوس Creed Aventus

بدون شک نام این عطر را شنیده‌اید که جزء عطرهای مردانه خوشبو که از جذابیت‌ها و رایحه‌ی بی‌نظیر آن تعریفاتی شنیده‌اید. در دسته بهترین‌ها قرار دارد. کرید اونتوس رایحه‌ای خنک و تلخ دارد. نت اولیه این عطر از سیب، انگور سیاه، ترنج و آناناس است. نت میانی شامل یاس، رز و نعناع هندی هست؛ و در آخر رایحه‌های عنبر، مشک، وانیل، خزه درخت وانیل به مشام می‌رسد. نکته جالبی که در مورد این عطر وجود دارد نام آن است. معنای نام آن باد است. این اسم اشاره بر این دارد که مرد اونتوس همیشه در حال تلاش کردن است و در مسیر موفقیت حرکت می‌کند.

در این مقاله راجع به بهترین عطر و ادکلن های مردانه صحبت کردیم؛ که علاوه بر اینکه در میان مردان طرفدار دارند بلکه عطر موردعلاقه‌ی خانم‌ها نیز هست. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌های دیگر که داخل سایت وولتوس قرار داده‌شده است را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اشتراک گذاری این مطلب