هر آنچه که باید از برند پرفیومز دی مارلی بدانید.

هر آنچه که باید از برند پرفیومز دی مارلی بدانید.
عمومی 16 آذر 1398

چکیده ای زندگی موسس کمپانی پرفیومز دی مارلی

پرفیومز دی مارلی : Julien Sprecher در فرانسه متولد شد. پدر او در کار تجارت عطر مشغول بود. وی قبل از اینکه تصمیم بگیرد که به تجارت خانوادگی بپیوندد، تحصیلات و تمرینات لازمه ی خود را در موسسه ای فرانسوی به نامGuerlin and Orlane که در حوزه ی ابزار آلات آرایشی و زیبایی و عطر می باشد، گذراند.

پرفیومز دی مارلی

تاریخچه ی کمپانی

این شرکت عطر سازی در سال 2009 توسط Julien Sprecher تاسیس شد که عشق به عطر و عطر سازی را از پدرش به ارث برده بود.

این برند لوکس، با تولید عطر های خود، مفهوم شکوه و هیبت قرن هجدهم را یاد آوری می کند زمانی که بهترین و ناب ترین رایحه ها برای لویی پانزدهم، پادشاه وقت فرانسه، برای بزرگداشت از نژاد های اصیل تولید می شده است.

نام گذاری عطر های این شرکت بر اساس نام برترین و مشهور ترین اسب های دنیا می باشد.

نام و لوگو ی این برند از قلعه ی عظیم الجثه ای که دو اسب است، که توسط لویی چهاردهم در پاریس ساخته شده، الهام گرفته شده است.

اولین محصول برند پرفیومز د مارلی در سال 2011 عرضه شد و جدیدترین آن در سال 2013 رو نمایی شد و در مجموع هم 13 عطر با این برند به بازار عرضه شده است.

رایحه ی عطر های برند پرفیومز دی مارلی، از مواد مرغوب و بسیار گرانبهایی تهیه شده است که از ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

از پر فروش ترین و مشهور ترین عطر های پرفیومز دی مارلی میتوانیم به Pegasus، Galloway، Herod، Godolphin و Nisean اشاره کنیم.

اشتراک گذاری این مطلب