مدیران و رئیسان شرکت بهتر است از چه عطرهایی استفاده کنند؟

آقایان مقتدر و مدیر برایشان مهم است که جلساتشان را با موفقیت پشت سر بگذارند. بهتر است بدانید یک عطر مناسب در موفقیت شما بسیار موثر باشد. در این مقاله تعدادی از این عطرها را معرفی خواهیم کرد.

مدیران و رئیسان شرکت بهتر است از چه عطرهایی استفاده کنند؟
عمومی 25 آبان 1399

مدیران و آقایانی که به استایل خود اهمیت می‌دهند، سعی می‌کنند در همه‌ی مکان‌ها از عطرهای مناسب استفاده کنند. سعی می‌کنند بوی خوشی داشته باشند تا اطرافیان از هم‌نشینی با آن‌ها لذت ببرند. اگر آقایان به‌عنوان مدیر شرکت یا یک مجتمع بزرگ مشغول به کار باشند. باید بیشتر به عطر انتخابی خود توجه داشته باشند تا در جلسات مهم باقدرت و باروحیه‌ی بالا حاضر شوند. یک عطر مناسب، صلابت مدیر را افزایش می‌دهد و منجر به افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها می‌شود. در ادامه عطرهایی که برای این افراد مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد.

با توجه به تحقیقاتی که انجام داده‌ایم عطرهایی که معرفی می‌کنیم، اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد و برای مدیران بسیار مناسب‌اند.

اودکلن مردانهjean paul gaultier le male

یکی از عطرهای مخصوص برای مدیران، عطر Jean Paul gaultier Le Male است. نعناع، اسطوخودوس و وانیل بوی خوشی را در این عطر به وجود آورده‌اند. ترنج، نعناع و هل نت ابتدایی این عطر را تشکیل داده‌اند. نت میانی از اسطوخودوس، زیره، دارچین و شکوفه نارنج به وجود آمده است. آخرین رایحه که رایحه اصلی هم هست شامل صندل، وانیل، لوبیا و کهربا است. قدرت مدیریت در این عطر موج میزند.

عطر مردانه ولنتینو Uomo Noir Absolu

این عطر پرطرفدار که علاقه‌مندان بسیاری دارد، ساخت کشور ایتالیا است. عطر مردانه ولنتینو برای فصول سرد مناسب است. رایحه گرم آن حس خوبی را به شما القا می‌کند. مریم‌گلی و دانه تونکا نت ابتدایی این عطر را تشکیل داده‌اند. نت میانی شامل دانه تونکا و گل زنبق است. آخرین نت هم از ترکیبات وانیل و چرم است.

اودکلن مردانه جورجیو آرمانی Acqua Di Gio

عطری با رایحه خنک و شیرین که برای مدیران توصیه می‌شود. عطر جورجیو آرمانی برای فصول گرم مناسب است. ترنج و رایحه دریا، نت ابتدایی را تشکیل داده‌اند. گل مریم، شمعدانی، رز ماری و مریم‌گلی نت میانی را تشکیل داده‌اند. نت انتهایی هم از گیاه پاتچولی و رایحه‌های دودی به وجود آمده است. این عطر حس خوشایندی را به شما و اطرافیانتان می‌دهد.

عطر مردانه تام فورد Noir

این عطر برای مردان خاص پسند است. محصول کشور امریکا و یک امضای عالی برای مدیران است. عطر تام فورد نویر رایحه‌ای گرم و شیرین دارد که آن را به یک گزینه مناسب برای فصول سرد تبدیل کرده است. زیره، گل بنفشه، فلفل صورتی، گل شاه‌پسند و نارنج نت ابتدایی این عطر را تشکیل می‌دهند. نت میانی شامل گل رز، زنبق، مریم‌گلی، جوز و فلفل سیاه تشکیل‌شده است. در آخرین نت رایحه‌های عنبر، پاتچولی، وانیل، وتیور، صمغ، چرم و چوب درخت استیراکس باهم ترکیب‌شده‌اند. این‌همه گیاه معطر که باهم ترکیب‌شده‌اند و عطری فوق‌العاده به وجود آورده‌اند. رایحه بی‌نظیر این عطر قدرت آن به شمارمی آید.

اودکلن مردانه دیور Sauvage

این عطر محبوبیت زیادی دارد همه ما نام آن را شنیده‌ایم. مردان شیفته‌ی رایحه این عطر می‌شوند. رایحه شرقی و ادویه‌ای عطر مردانه دیور ساواج را بی‌نظیر کرده است. ترنج نت ابتدایی عطر را تشکیل داده است. نت میانی هم شامل جوز، اسطوخودوس، فلفل سیچوان و بادیان ختایی است. در نت پایانی رایحه‌های امبروکسان و وانیل به مشام می‌رسد. این عطر یک گزینه مناسب برای مدیران باصلابت است.

عطر مردانه دیور Homme Intense

عطری که جسارت خاصی را به شما می‌دهد. عطر دیور هوم اینتنس فرانسوی با شیشه‌ی جذاب که مایع عطر از آن مشخص است، یک انتخاب خاص و بی‌نظیر است. اسطوخودوس، نت ابتدایی آن را تشکیل داده است. گلابی، زنبق و مشک‌دانه رایحه میانی را تشکیل داده‌اند. در آخر هم چوب سرو و خس‌خس باهم ترکیب‌شده‌اند و رایحه ماندگار انتهایی را به وجود آورده‌اند.

در این مقاله عطرهایی را معرفی کردیم که برای مدیران جدی و جسور مناسب است. با ورود به سایت می‌توانید اطلاعات بیشتری راجع به عطرها به دست آورید. اگر یک مدیر مقتدر و جدی هستید حتماً این عطرها را امتحان کنید.

اشتراک گذاری این مطلب