هر آنچه باید از برند تام فورد بدانید

هر آنچه باید از برند تام فورد بدانید
عمومی 15 آذر 1398

چکیده ای از زندگی موسس تام فورد

توماس کارالایل فورد در 27 آگوست سال 1961 به دنیا آمده است. او متولد شهر تگزاس آمریکا می باشد. دوران کودکی تام فورد با علاقه به نقاشی گذشت.توماس فورد گفته است که در زمان کودکی بیشتر از مادر بزرگ و مادرش الهام گرفته است.

تام فورد در دانشگاه شهر نیویورک تحصیل کرده است. او همچنین در رشته معماری دانشگاه طراحی بارسونز نیز تحصیل کرده است. توماس اولین موقعیت کاری خود را با طراح مد آمریکایی کتی هاردویک شروع کرد.

تام فورد

تاریخچه ی شرکت

توماس فورد قبل از تاسیس تام فورد، در برند پوشاک گوچی و ایو سن لوران به عنوان یک طراح مشغول به کار بوده است. در سال 2004 زمانی که مدیریت کمپانی گوچی به دست یک شرکت چند میلیتی فرانسوی افتاد، توماس فورد این برند را ترک کرد.

آقای توماس فورد یک سال پس از ترک گوچی یعنی در سال 2005 برند خود را تاسیس کرد. توماس فورد برای ارائه محصولات اش، از طراحی تا تولید، نزدیک به دو سال زمان صرف کرد.

پس از دو سال یعنی در سال 2007 او اولین شعبه فروش محصولات اش را در نیویورک تاسیس کرد. برند Tom Ford در ابتدا کار خود را با تولید لباس های مردانه و عینک و لوازم آرایشی شروع کرد.

این برند در حال حاضر در لیست محصولاتش تولید لباس مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، عینک، اکسسوری و لباس های زنانه را دارد.یکی از محصولاتی که در فروشگاه تام فورد بسیار طرفدار دارد، عطر های خاص این برند است.

معروف ترین عطر این برند Tom Ford Black Orchid نام دارد که در سال 2006 در ایالات متحده تولید شده است . از دیگر عطر های معروف این برند آمریکایی، می توانیم به Café Rose و Tom Ford Noir اشاره کنیم که عطری شیک و رسمی است و ماندگاری بالایی دارد.

اشتراک گذاری این مطلب