چطور با انتخاب عطر ، جذابیت چهره مان را افزایش دهیم ؟

چطور با انتخاب عطر ، جذابیت چهره مان را افزایش دهیم ؟
عمومی 23 آذر 1398

جذابیت های ظاهری با انتخاب عطر درست

ظاهر جذاب یا جذابیت برای تاثیرگذاری اولیه روی افرادی که در نظرمان هستند، نقش زیادی دارند. برای بهتر نشان دادن این موضوع مخصوصا در قرار‌های اول و موقعیت‌ها خاص نکاتی هستند که باید رعایت شوند.

در دنیای امروز که تغییرات زیادی در فرهنگها و آداب و رسوم ملتهای مختلف پیش آمده است، خوش لباس بودن و ظاهر آراسته در نگاه اول بسیار به چشم می‌آید اما همه چیز دیدنی نیست و فراتر از لباسهایتان عطری که از آنها ساطع می‌شود در افزایش جذابیت شما بسیار موثر خواهد بود.

ما در زندگی کاری و شخصی خودمان، هیچ وقت دوست نداریم که با افرادی که بوی بدی می‌دهند، ارتباط برقرار کنیم.

افراد با بوی خوش و دلپذیر در جامعه بیشتر مورد پذیرش قرار می‌گیرند و تعداد کسانی که دوست دارند با آنها ارتباط برقرار کنند نیز افزایش می‌یابد.

پس بوی خوش در زندگی امروزی ما بسیار مهم است و عطرها کمک کننده و به نوعی تکمیل کننده‌ی دایره‌ی ارتباطی ما هستند.

عطرها برانگیزاننده‌ی احساسات و خاطرات ما هستند و البته که در دنیای امروزی صدها عطر و ادکلن با رایحه‌های متفاوت وجود دارند که مناسب هر سلیقه و طبع خاص خودشان می‌باشند.

ساختار عطر ها در انتخاب عطر جذاب شما

ساختار عطرها بر اساس نتهای تشکیل دهنده‌ی آنها بررسی می‌شود. هر عطر از سه نت اولیه، پایه و پایانی تشکیل می‌شود که از عطر گلها گرفته تا رایحه‌ی میوه‌ها در ساخت آنها استفاده می‌شود.

عطرها غلظت های متفاوتی دارند. قیمت و ارزش یک عطر به میزان غلظت آنها بستگی دارد. غلظت بیشتر، عطر گران‌تر!

غلیظ بودن عطرها باعث می‌شود که میزان ماندگاری و پخش آنها بیشتر شود. خط بوی یک عطر در نمایش جذابیت شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

یکی از نکاتی که باید حتما رعایت کنید تا در انتخاب و خرید بهترین عطر راحت باشید، دقت کنید تا قبل از خرید رایحه‌ی آن را امتحان کنید.

 

اشتراک گذاری این مطلب